Ліцензії через мережу відділень поштового зв'язку

12 квітня 2016 (23:00:31)

       Враховуючи, що наразі прийом заяв про отримання ліцензій відповідно до вимог Закону здійснюється виключно апаратом Укртрансбезпеки, створення сприятливих умов для отримання ліцензій здобувачами ліцензій в адміністративно-територіальних одиницях є пріоритетним напрямом роботи Укртрасбезпеки.
       Реалізацію зазначеного проекту передбачено здійснити шляхом запровадження доступу до адміністративних послуг через мережу відділень поштового зв’язку. Відповідно до Меморандуму про співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг між Державною службою України з безпеки на транспорті та Українським державним підприємством зв’язку «Укрпошта» та Регламенту взаємодії Державної служби України з безпеки на транспорті та Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» розпочата робота щодо надання адміністративних послуг через відділення Укрпошти.
       До проекту залучено до 50 відділень Укрпошти, 22 – відділення Укрпошти в обласних центрах України та інші у містах з великою концентрацією автомобільних перевізників або значно віддалені від обласних центрів, а саме:
м. Бердичів,
м. Біла Церква,
м. Дрогобич,
м. Ізмаїл,
м. Кам’янець-Подільський,
м. Каховка,
м. Ковель,
м. Козятин,
м. Коростень,
м. Костянтинівка,
м. Котовськ,
м. Кременчук,
м Кривий Ріг,
м. Куп’янськ,
м. Ладижин, м. Лубни,
м. Маріуполь,
м. Мелітополь,
м Мукачеве,
м. Надвірна,
м. Ніжин,
м. Новоград-Волинський,
м. Охтирка,
м. Сарни,
м. Сватове,
м. Славутич,
м. Умань,
м. Чортків,
м. Шепетівка,
м. Шостка,
м. Южноукраїнськ.
      У зазначених відділеннях поштового зв’язку, здобувачі ліцензій можуть отримати консультації щодо порядку надання Укртрансбезпекою адміністративних послуг, зразки та форми документів тощо.