Громадська Спілка "СУСАР" 08.2020

Професійна підготовка водіїв для роботи за кордоном

24 серпня 2020 (21:59:03)

           В Україні відсутні нормативно-правові акти, які регулюють процедуру підтвердження початкової кваліфікації або підготовки, перепідготовки водіїв транспортних засобів для надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів, згідно з Директивою 2003/59/ЄС.  
          Системи навчання водіїв відповідним знанням та навичкам для безпечного здійснення перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом нажаль не запроваджено. До таких навичок відносяться питання щодо раціонального керування, засновані на положеннях про безпеку, вміння правильно розміщувати та кріпити вантажі на транспортному засобі, знання правил заповнення відповідних документів, надання першої домедичної допомоги та інші специфічні знання та навички, які потрібні для безпечного перевезення.  
          Українським водіям, які вирішили працевлаштуватись за кордоном, необхідно пройти комплексну професійну підготовку для того щоб задовільнити вимоги іноземних роботодавців. 
          На ринку таких послуг існують компанії, які проводять підвищення кваліфікації водіїв за власною програмою. 
          Втім, необхідно мати на увазі, що підвищення кваліфікації, а для багатьох навчання з «нуля» краще організовувати за участю досвідчених інструкторів та на сучасних вантажних транспортних засобах. 
          Фахівці громадського об’єднання рекомендують партнера спілки, польсько-українську компанію ТОВ  "БЕСТ ДРАЙВЄР КИЇВ", м. Київ, вул.Ушинського,40 офіс № 305.

Базовий навчально-методичний центр ДОПНВ

24 серпня 2020 (20:39:55)
         Відповідно до вимог пункту 1.3 глави І «Положення про порядок спеціального навчання водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, та про уповноважених з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів автомобільними дорогами», затвердженого наказом МВС України від 21 березня 2008 року № 130 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2008 року за № 309/15000), Головним сервісним центром МВС визначено базовим навчально-методичним центром громадську спілку «Спілка учасників спеціального автодорожнього руху» (лист ГСЦ МВС від 06 березня 2020 року № 31/6380).
         Інформуємо, що згідно своїх повноважень, Головний сервісний центр МВС організовує проведення спеціальної підготовки та підвищення кваліфікації викладачів центрів  спеціального навчання з видачею відповідних сертифікатів. 
         Таким чином, зацікавленим юридичним та фізичним особам, слід звертатись до Головного сервісного центру МВС (м. Київ, вул. Лук’янівська, 62) з питань, що стосується проведення спеціальної підготовки та підвищення кваліфікації  викладачів центрів. Розгляд листів здійснюється профільним структурним підрозділом ГСЦ МВС - відділом організації допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів та підвищення кваліфікації водіїв (044)374-10-35.
         
         Довідкова інформація стосовно підвищення кваліфікації викладачів центрів спеціального навчання надається працівниками офісу громадського об’єднання за телефоном:

+38 (067) 430 42 55
adr.cycap@gmail.com
info@cycap.com.ua

 
       

Зберігання небезпечних вантажів перевіряємо, відправлення та їх перевезення ні ...

18 серпня 2020 (00:44:23)

      Відсутність системного підходу в роботі органів центральної виконавчої влади, застосування локальних заходів контролю, не може призвести до ефективних результатів. 
      Нещодавно Президент України звернувся до Прем’єр-міністра Дениса Шмигаля щодо необхідності проведення перевірки поводження в Україні з небезпечними матеріалами та вжиття заходів для запобігання надзвичайним ситуаціям.
      Відповідне доручення Шмигаль дав міністру інфраструктури Владиславу Криклію, главі ДСНС Миколі Чечоткіну, в.о. голови Держслужби України з питань праці Віталію Сажиєнко, главі Нацполіції Ігорю Клименку і главам обласних і Київської міськдержадміністрацій.
      Нещодавно, Прем'єр заявив, що "перші результати перевірки зберігання селітри в Україні показують відповідність стандартам, остаточні результати будуть 15 вересня".
      Зберігання небезпечних матеріалів це лише складова усього ланцюга логістики небезпечних матеріалів. Морські порти та під’їзні залізничні колії безперечно являються місцем значної концентрації агрохімікатів. 
      Але до кінцевого споживача, агрохімікати потрапляють, як правило, через автомобільні перевезення. Сьогодні, існуючий контроль за дотриманням законності у сфері дорожнього перевезення небезпечних вантажів потребує суттєвого покращення. 
      В Україні внутрішні перевезення агрохімікатів здійснюються за звичайними правилами. Перевізники такого вантажу ігнорують встановлені правила, нажаль поліція не реалізує свої повноваження, лише вибірково зупиняє та не завжди перевіряє дотримання водіями, а також посадовими особами Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів.  
      Вищезгадані заходи, які ініційовано керівництвом держави, не охоплюють питань, що стосуються відправлення та перевезення небезпечних вантажів, а тому не матимуть гарантованого результату - безпеки життєдіяльності для суспільства. 
      Світове суспільство має багато прикладів жахливих наслідків дорожньо-транспортних пригод за участю транспортних засобів, що здійснювали дорожнє перевезення небезпечних вантажів.  
      Втім, українська система державного контролю та нагляду не модернізована, без стратегічного підходу, має локальний і як правило популіський характер.  

Попит транспортних компаній Європейського співтовариства на українських водіїв - далекобійників зростає

17 серпня 2020 (22:46:18)

      Нові правила ЄС у сфері автомобільного транспорту спрямовані на те, щоб покласти край спотворенню конкуренції в цьому секторі, забезпечуючи кращі умови праці для водіїв. 
      Компанії зобов’язують організувати графік таким чином, щоб дальнобійники могли регулярно повертатися додому – кожні 3-4 тижні. Обов’язковий щотижневий відпочинок більше не може бути у форматі відпочинку в кабіні своєї вантажівки – якщо водій на цей час не повертається додому, компанія має забезпечити йому проживання.
      За новими правилами, далекобійників зараховуватимуть до відряджених працівників. Таким чином водіям, які здійснюють перевезення у багатших країнах, треба буде платити більшу зарплатню.
      Вимога про відрядження не буде застосовуватися, якщо далекобійники їдуть транзитом або здійснюють двосторонні вантажні перевезення (між країною реєстрації компанії та іншою) – але з обмеженням на кількість операцій.
      Аби протидіяти махінаціями, у вантажівках стануть обов’язковими тахографи, які реєструють перетини кордонів між країнами ЄС. Під дію правила потраплять і невеликі транспортні засоби від 2,5 тон. 
      Слід очікувати, що попит на українських водіїв - далекобійників зросте, так як необхідно буде європейським компаніям забезпечити безперебійну роботу транспортного сектору. 
      Нові правила щодо відряджень і повернення вантажівок на бази почнуть застосовуватися через 18 місяців після набрання чинності новим законодавством, а щодо годин відпочинку та повернення додому – через 20 днів після публікації.
      Українським водіям, які планують працевлаштуватись за кордоном та гарантовано мати  роботу необхідно готуватись, зокрема пройти курси підвищення кваліфікації в Україні з професійними інструкторами європейських компаній.