Громадська Спілка "СУСАР" — 2019
Дорожньо-транспортні пригоди – нескінченна трагедія… та ганьба для влади!
3-6 вересня в гостинечному комплексі "Одеса" м.Одеса проходила ХІХ міжнародна конференція
3-6 вересня в гостинечному комплексі "Одеса" м.Одеса проходила ХІХ міжнародна конференція "Міжнародні автомобільні перевезення- проблеми, шляхи їх вирішення та перспективи розвитку".В заході проймали участь як вітчизняні перевізники так і представники закордоннних фірм. Організатором виступив АСМАП Україна на чолі з його президентом Костюченко Леонідом Михайловичем. На конференції піднімались питання розвитку євроазіатських транспортних звязків, цифрові трансформації на ринку транспортних послуг ( Е ТТН) ,безпека та збереження вантажу при перевезенні автомобільним транспортом, діджіталізація автомобільного бізнесу та багато іншого.
З 20 по 24 травня 2019 року фахівцями громадської спілки СУСАР був проведений навчальний тренінг
З 20 по 24 травня 2019 року фахівцями громадської спілки СУСАР був проведений навчальний тренінг з працівниками поліції та Державної служби безпеки на транспорті в Дніпропетровській та Харківській областях.
На тренінгу обговорено процес організації документального контролю який здійснюється компетентними органами на автомобільних дорогах. Учасниками заходу, на прикладі розповсюджених ситуацій, проаналізовано алгоритми перевірок додаткового обладнання на транспортних засобах під час перевезення небезпечних вантажів. Представники контролюючих органів озвучили свої пропозиції у покращенні законодавчої бази для підвищення безпеки перевезення.
Серед порушень, які сьогодні допускають працівники суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, найбільш розповсюдженими залишаються - неналежно оформлена товарно-транспортна накладна, невідповідність маркування, неукомплектованість додатковим обладнанням.
Власні спостереження та результати спілкування з автомобільними перевізниками небезпечних вантажів дають підстави стверджувати, що динаміка до покращення все ж таки є. У порівнянні з минулими роками, поліцейські та працівники Укртрансбезпеки більше цікавляться особливостями перевезення таких вантажів.
Контроль, як і послуги з перевезення небезпечних вантажів повинні бути якісними, націленими на ефективність та головне безпеку. Система державного контролю, зокрема у сфері безпеки дорожнього руху потребує оновлення, відсутність необхідного багажу знань перешкоджає працівникам компетентних органів реалізовувати свої повноваження та досягати результату.
Важливо робити висновки, приймати до уваги досвід європейських колег, українських експертів, звертати увагу та детально розбирати кожну дорожньо-транспортну пригоду за участю автомобілів, які перевозили небезпечні вантажі. Необхідно відходити від шаблонного підходу та таких поверхневих висновків як – «не впорався з керуванням» і подібних.
Сьогодні, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2017 року № 1106, яким схвалено План заходів з виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, розроблено ряд проектів законодавчих актів. Міністерством внутрішніх справ України, для прикладу, вже затверджено нормативний акт, що відповідає європейським вимогам у сфері перевезення небезпечних вантажів, зокрема наказ «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» (від 04.08.2018 № 656).
І головне, для організації роботи і безпеки перевезення вантажів необхідне лише бажання.
Поблизу с. Ланівці Борщівського району, водій напівпричепу DAF не впорався з керуванням, з’їхав з проїжджої частини дороги та допустив перекидання автомобіля.
27 травня о 04:50 на пункт зв’язку 8-ї
державної пожежно-рятувальної надійшла інформація частини від
працівників поліції про те, що на автодорозі Т-20-02 «Тернопіль – Скалат
- Жванець», поблизу с. Ланівці Борщівського району, водій напівпричепу
DAF (що перевозив цистерну зі скрапленим газом – пропан-бутан), не
впорався з керуванням, з’їхав з проїжджої частини дороги та допустив
перекидання автомобіля. Працівниками поліції здійснено перекриття
проїжджої частини дороги та організовано об’їзд місця ДТП на безпечній
відстані.
З метою забезпечення пожежної безпеки, до місця події
направлено черговий караул 8-ї ДПРЧ та мобільну оперативну групу
Борщівського районного відділу Управління ДСНС України у Тернопільській
області.
Явні ознаки витоку газу із цистерни відсутні. Водія
транспортного засобу з травмами різного ступеня важкості шпиталізовано
до Борщівської центральної районної клінічної лікарні.
ДТП на автошляху Київ-Чоп
Сьогодні близько 5.20 на 99 км автошляху
Київ-Чоп, неподалік с. Царівки перекинулась вантажівка. Через це і досі
обмежено рух. Патрульні організовують реверсний рух автотранспорту.
Попередньо, водій вантажівки через несправність не впорався з керуванням та зіштовхнувся з відбійником.
Ніхто з людей не постраждав.
Бензовоз із 40 тоннами пального перекинувся на Прикарпатті.
На Івано-Франківщині у селищі Отинія Коломийського району перекинувся бензовоз з 38 тоннами пального. Внаслідок інциденту водія затиснуло у кабіні і визволяти його довелось рятувальникам.
Наразі чоловік у лікарні, повідомляє ДСНС.
Частина пального вилилась на дорогу з двох секцій цистерни. За словами рятувальників, витекло 13 метрів кубічних пального (це приблизно 4,5 тонни).
Аби уникнути займання, пожежники створили пінну подушку. Решту палива вони перекачають в іншу цистерну, яку спеціально доправили до місця інциденту.
Попередня причина аварії – водій не впорався із керуванням.
На Миколаївщині з дороги злетіла автоцистерна, постраждав водій
Все сталось на 293 км автодороги М-05 «Київ-Одеса» у Кривоозерському районі. Reno Premium із причепом (бочкою наповненою пальним) з’їхав у кювет та перекинувся. Із цистерни почало текти дизпаливо. Причини аварії з’ясовують.
_______________________
Сторінки: 1 2 » Читати спочатку