Громадська Спілка "СУСАР" — 2017

Аміачна вода. Хімія. Сезон небезпечних перевезень агрохімікатів розпочався


23 квітня 2017 (13:50:54)

       У Шполянському районі Черкаської області перекинулася вантажівка, що везла цистерну з аміачною водою. Подія трапилася 19 квітня 2017 року о 13:15 на автошляху Золотоноша—Черкаси—Сміла—Умань. КАМАЗ у причепі якого знаходилося 10 т аміачної води, перекинувся на узбіччя.
       Від удару о землю цистерна зірвалася з кріплень, утратила герметичність і з неї витекла небезпечна рідина. Постраждалих внаслідок події немає: http://espreso.tv/news/2017/04/19/na_cherkaschyni_perekynulasya_vantazhivka_z_10_tonnamy_amiachnoyi_vody.
       Втім, очевидним є повне ігнорування суб’єктами дорожнього перевезення небезпечних вантажів норм закону України "Про перевезення небезпечних вантажів", Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів (далі-Правила) тощо. 
       Відправником вантажу є одна з відомих компаній на ринку мінеральних добрив, офіс якої розташований у  Смілянському районі, Черкаської області. На офіційному сайті такої компанії у розділі "Товари" описано фізико-хімічні показники аміачної води. Серед іншого, у характеристиках товару зазначено, що масова частка аміаку у речовині не менше 25%. Отже, речовина, яка перевозилась є небезпечною і її слід перевозити за певних умов. Підприємство здійснювало відвантаження небезпечного вантажу без будь-яких перевірок перевізника, що суперечить діючому законодавству і загрожує безпеці учасникам дорожнього руху, життєдіяльності громадян в цілому.
        Згідно чинного законодавства, забороняється завантажувати небезпечний вантаж, якщо: а) документи водія та документи на транспортний засіб не відповідають вимогам Правил. Відсутні документи: свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія (ДОПНВ - свідоцтво про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі); письмові інструкції. б) під час огляду транспортного засобу та його устаткування виявлено їх невідповідність вимогам, встановленим для транспортування небезпечного вантажу, який завантажується. Перевірка документів та огляд транспортного засобу виконуються вантажовідправником.
        Важливим аспектом є підготовка небезпечного вантажу до перевезення, що забезпечується уповноваженим з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів. Небезпечні вантажі перед початком перевезення повинні бути класифіковані та віднесені до одного з класів (підкласів) небезпеки. Класифікація небезпечного вантажу наводиться в нормативному документі на продукцію або в паспорті безпеки речовини та в транспортному документі. 
        Оцінку діям приватного підприємства дадуть представники компетентних органів, яким фахівці ГС "СУСАР" допоможуть, передусім, встановити причини і умови, що призвели до порушень Правил. 
        У свою чергу і вантажоперевізником Теплицького району, Вінницької області допущено ряд порушень, що заслуговують на увагу компетентних органів. 
        
        Відправникам небезпечних речовин і виробів, необхідно пам’ятати, що вони є складовою безпеки перевезень небезпечних вантажів, несуть повноцінну кримінальну, адміністративну і цивільну відповідальність.  
        

Нацполіція України - компетентний орган у сфері контролю за безпекою дорожнього руху під час перевезення небезпечних вантажів

17 квітня 2017 (21:51:18)

        Для пересічного громадянина індикатором реформ, змін, як не дивно, є поліція на дорозі, тому що це той випадок, коли люди найчастіше взаємодіють з поліцією. Організаційні зміни людина сприймає першочергово, однак, всі розуміють, що справжня реформа – це набагато глибше і набагато складніше: це, насамперед, законодавчі зміни, відомчі зміни, реорганізація, зміна підрозділів, набрання нових кадрів та їх підготовка, формування нових підходів, і мабуть, найголовніше – це політика змін в самому відомстві, у ставленні до покладених завдань, залишення бюрократичних підходів та корпоративних інтересів. 
        Нажаль, сьогодні Національна поліція України має ряд видимих суспільству проблем, у тому числі з аварійністю на дорогах і вулицях, розкриттям злочинів тощо. Бажання керівництва Нацполіції до покращення ситуації, зокрема у сфері контролю за дотриманням законності під час перевезення небезпечних вантажів не відчувається. Пропозиції громадського об’єднання не приймаються у належний спосіб, вишукуються різні приводи для залишення існуючої ситуації. Намагання фахівців громадського об’єднання допомогти рядовим працівникам поліції та підвищити їх професійний рівень залишається актуальним лише на рівні регіонів, у більшості випадках має локальний і хаотичний характер.  
        На автодорогах країни продовжують мати місце чисельні порушення Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, які можуть призвести до непередбачуваних наслідків. Чому не виявляються порушення? Тому що працівникам поліції необхідно знати норми спеціального законодавства та нормативно-правових актів, вміти їх застосовувати на практиці.     
        На даний час, відсутні будь-які правові перешкоди у Нацполіції України в організації контролю за безпекою дорожнього руху під час перевезення небезпечних вантажів. Виявлення та не допущення поліцією порушень Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів є запорукою громадської безпеки та життєдіяльності громадян, а не лише законодавчо визначеним її обов’язком ( ч. 2 ст. 16 закону України «Про перевезення небезпечних вантажів»). 
        Історія має жахливі приклади безвідповідальності компетентних органів у сфері перевезень небезпечних вантажів, в наслідок чого гинули люди, тварини, руйнувались населенні пункти, інфраструктура та забруднювалось навколишнє природне середовище. Втім, на превеликий жаль, уроки життя невидимі за ширмою реформ.  
                 

Підготовка викладацького складу регіональних центрів спеціального навчання

17 квітня 2017 (13:59:58)

          Відбулась чергова підготовка (перепідготовка) викладачів регіональних центрів спеціального навчання. Підготовку проводив Олексій Пахно експерт з питань дорожніх перевезень небезпечних вантажів, автор навчально-методичного забезпечення спеціального навчання водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, систем тестування для персоналу.

          Олексій Пахно автор і ведучий семінарів:

          - «Технології забезпечення безпеки перевезення небезпечних вантажів»;
          - «Контроль за перевезенням небезпечних вантажів»;
          - «Нове у перевезенні небезпечних вантажів»;
          - «Особливості мультимодальних перевезень небезпечних вантажів»;
          - «Перевезення небезпечних вантажів класу 1»;
          - «Правила перевезень небезпечних вантажів автомобільним транспортом та зберігання на складі небезпечних речовин і виробів»;
          - «Законодавче регулювання перевезень небезпечних вантажів».

          Автор і співавтор видань по організації перевезень небезпечних вантажів:

          - «Перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом. Посібник для водіїв. Базовий курс» 2016 рік;
          - «Перевезення небезпечних вантажів в цистернах. Посібник для водіїв» 2016 рік;
          - «Перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом. Посібник для консультантів» 2015 рік;
          - «Комплект плакатів з перевезення небезпечних вантажів».

         Викладачі отримали необхідні знання, дізнались про зміни у ДОПНВ - 2017  та готові професійно навчати персонал субєктів дорожнього перевезення небезпечних вантажів. 

         Вдячні Головному сервісному центру МВС, організаторам навчання та нашим експертам!  

У Мексиці автобус з людьми взрізався в бензовоз

17 квітня 2017 (11:39:29)

         Водій автобуса не впорався з керуванням і врізався в бензовоз, в результаті чого десятки людей загинули.
         На ділянці дороги поблизу міста Петакалькоо, розташованого на південному заході Мексики, зіткнулися пасажирський автобус з людьми і бензовоз, повідомляють світові ЗМІ.
         Як стало відомо, водій, який перебував за кермом автобуса, не впорався з керуванням і врізався в бензовоз, який їхав по зустрічній смузі.
         На даний момент відомо, що в результаті аварії за різними даними загинули від 24-х до 29-ти чоловік і ще дев'ять зараз знаходяться в лікарні з травмами різного ступеня тяжкості. Про їх стан здоров'я інформації поки немає.
         Згідно з повідомленнями місцевих правоохоронців, автобус, в салоні якого знаходилися 36 осіб, прямував в сторону пляжу, розташованого в районі Ікстапа-Сіуатанехо, коли водій не впорався з керуванням і врізався в бензовоз, після чого стався вибух.

Обов'язковий технічний огляд транспортних засобів призначених для перевезення небезпечних вантажів

16 квітня 2017 (23:25:39)

        На даним час проходить реформування системи технічного регулювання у сфері обов'язкового технічною огляду колісних транспортних засобів, аспектами якого, є прийняття закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 № 137 та від 31.05.2012 № 512. Зміни вносяться постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 141, яка набирає чинності 10.05.2017.  
        У зв'язку з необхідністю підготовки органів з оцінки відповідності та пунктів технічного контролю, які працюють у сфері обов'язкового технічного контролю колісних транспортних засобів та роз'яснення норм Постанови стосовно застосування вимог щодо забезпечення проведення обов'язкового технічного котролю транспортних засобів, асоціацією «БЕЗПЕКИ СЕРЕДОВИЩА» спільно з Міжнародною асоціацією органів з оцінки відповідності, за участю голови Спілки "СУСАР" Володимира Безбаха 13 квітня 2017 року проведено навчальний семінар на тему: «Практичні аспекти акредитації органів з оцінки відповідності в сфері періодичного технічного огляду колісних транспортних засобів та запровадження нових правил щодо обов'язкового технічного огляду колісних транспортних засобів». 
        Серед іншого, представниками ГС "СУСАР" проінформовано присутніх про проблемні питання, які виникають під час періодичного технічного огляду транспортних засобів призначених для перевезення небезпечних вантажів. 
        Відповідно до вимог ст. 19 закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» транспортні засоби, якими перевозяться небезпечні вантажі, повинні відповідати вимогам державних стандартів, безпеки, охорони праці та екології,  а також у встановлених законодавством випадках мати відповідне маркування і свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів, яке видається територіальними сервісними центрами МВС.
        Отже, допущення транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів - це рішення компетентного органу про відповідність конструкції та спеціального обладнання базових транспортних засобів вимогам правил, норм і стандартів. 
        Відповідне рішення, на даний час, приймається територіальними сервісними центрами МВС на підставі:
         1. протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, виданих суб’єктами проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, які внесені до реєстру МВС України, або міжнародного сертифіката технічного огляду, виданого відповідно до вимог Директиви 96/96/ЕС і Припису № 1 ЄЕК ООН;
         2. результатів перевірки відповідності конструкції транспортних засобів та спеціального обладнання, шляхом візуального огляду, проведеного працівниками територіальних сервісних центрів МВС. 
        Суб’єкти проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів є першочерговими спеціально уповноваженими суб’єктами господарювання, які визначають відповідність транспортних засобів встановленим до конструкції і технічного стану вимогам, у тому числі тих, які призначені для перевезення небезпечних вантажів.  
        Перевірка транспортних засобів на відповідність встановленим вимогам проводиться на підставі Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 № 137.  
        Звертаємо  увагу, що у Додатку № 5 вищезгаданого Порядку, визначені Обсяги перевірки технічного стану транспортного засобу та коди оцінки його невідповідності. Так, розділом «Додаткова перевірка транспортних засобів категорій FL, OX, AT, EX/II, EX/III, які призначено або пристосовано для перевезення небезпечних вантажів» даного Порядку,  визначено Обсяги додаткової перевірки транспортних засобів призначених для перевезення небезпечних вантажів. Відповідно, коди 1601 та 1602 Обсягу і є тими критеріями оцінки на відповідність транспортних засобів даної категорії. 
        Для прикладу, можливі невідповідності: інформаційні таблички про небезпечні вантажі за кількісним та якісним складом, розмірами та місцем установлення не відповідають вимогам. Більш складніша перевірка - конструкція базового транспортного засобу (його складових частин) не відповідає вимогам. Складові частини електромережі за конструкцією, виконанням і місцем установки не відповідають вимогам та інше. 
        Конструктивні особливості, додаткове обладнання та засоби пожежогасіння транспортних засобів визначаються в залежності від типу базового транспортного засобу, його характеристик,  небезпечного вантажу, який планується для перевезення тощо.  Для організації належної перевірки, персонал суб’єктів ОТК повинен володіти хоча б початковими знаннями законодавчих та підзаконних актів у сфері дорожнього перевезення небезпечних вантажів або мати постійний зв'язок з консультантом (уповноваженим) з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів.  
        Слід знати, що працівниками сервісних центрів МВС проводиться огляд саме даної категорії транспортних засобів, в частині перевірки відповідності конструкції та спеціального обладнання транспортних засобів. Правові підстави проведення такої перевірки визначені у п. 6.1, 6.9.5 Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених наказом МВС України від 26.07.2014 № 822 та кодах 1601,1602 Обсягу перевірки технічного стану транспортного засобу та кодів оцінки його невідповідності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 137-2012.
         Для прикладу, у Вінницькій області протягом 2016 року на відповідальних осіб суб’єктів ОТК, за поданням сервісних центрів МВС, складено працівниками Нацполіції 25 адмінпротоколів за  ст. 127-1 КУпАП, у 2017 році вже 2. 
         Нещодавні зміни до Порядку проведення технічного огляду описують критерії за якими до суб’єктів ОТК будуть вживатись заходи реагування, зокрема  у разі надходження до Мінінфраструктури інформації від Головного сервісного центру МВС про видачу 10 і більше протоколів, складених з порушенням цього Порядку або Вимог до перевірки.
         Так, у разі видачі суб’єктами здійснення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів протоколів перевірки технічного стану з порушенням Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137, або Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, методів такої перевірки, затверджених наказом Мінінфраструктури від 26 листопада 2012 р. № 710, а також отримання від органів державного нагляду (контролю) інформації про перебування транспортних засобів в непридатному для експлуатації стані (пошкоджений внаслідок дорожньо-транспортної пригоди або розукомплектований, внаслідок чого є непридатним до експлуатації), такі протоколи визнаються Головним сервісним центром МВС недійсними. Якщо протягом року буде виявлено 4 протоколи недійсними,  це буде підставою для блокування доступу суб’єкта ОТК до загальнодержавної бази даних про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів.
        Вже сьогодні Головним сервісним центром МВС, за участю експертів та фахівців ГС «СУСАР» розробляється методика проведення перевірок відповідності конструкції та спеціального обладнання базових транспортних засобів вимогам правил, норм і стандартів. Вінницький досвід застосування норм діючого законодавства буде враховано та доповнено. 
        З керівництвом Нацполіції, Укртрансбезпеки та Митниці проводяться активні консультації щодо спеціальної підготовки їх працівників та організації належного контролю спеціалізованого транспортну на вулично-дорожній мережі.  
        У зв’язку з цим, радимо керівникам суб’єктів обов’язкового технічного контролю транспортних засобів не зволікати, підготувати свій персонал за спеціально розробленою експертами та фахівцями ГС "СУСАР" програмою та захистити свій бізнес від небажаних представників компетентних органів.  

Стратегія підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2020 року

16 квітня 2017 (22:29:33)

         У рамках поточної роботи над Стратегією підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2020 року, 10 квітня 2017 року, головою громадської Спілки "СУСАР" Володимиром Безбахом прийнято участь в робочій зустрічі Комітету з питань транспорту Верховної Ради України. 
         Серед іншого, обговорювались питання безпеки перевезення пасажирів та вантажів комерційним автомобільним транспортом, зокрема:
        - забезпечення ефективного державного нагляду та контролю за дотриманням
вимог безпеки дорожнього руху суб’єктами господарювання, які провадять діяльність з перевезення пасажирів і вантажів, у тому числі дієвого контролю за дотриманням водіями режиму праці та відпочинку; 
        - забезпечення системного контролю габаритно-вагових параметрів
транспортних засобів;
        - створення мережі зон відпочинку водіїв вантажних та інших транспортних
засобів на автомобільних дорогах загального користування;
        - запровадження технічної придорожньої перевірки придатності до
експлуатації комерційних транспортних засобів;
        - забезпечення відповідності транспортних засобів, що здійснюють
перевезення небезпечних вантажів, швидкопсувних харчових продуктів, сучасним міжнародним вимогам;
        - впровадження систем управління безпекою дорожнього руху суб’єктами
господарювання, які проводять діяльність з перевезення пасажирів та вантажів;
        - запровадження європейської системи допуску до ринку автомобільних
перевезень пасажирів та вантажів;
        - запровадження системи підготовки та підтвердження професійної
компетентності водіїв відповідно до положень Директиви 2003/59/ЄС;
        - проведення національної кампанії з метою створення корпоративної
соціальної відповідальності компаній-перевізників шляхом запровадження програм тренування – водіння взимку, захищене водіння, транспортування небезпечних вантажів, домедична допомога тощо;
        - запровадження системи підготовки та підтвердження професійної
компетентності фахівців, керівників, які працюють у сфері автомобільного транспорту;
        - забезпечення виконання вимог щодо використання тахографів та обмежувачів швидкості для автобусів та вантажних транспортних засобів згідно з Директивою ЄС 92/6/ЕЄС;
        - запровадження сучасного дистанційного моніторингу руху транспортних
засобів з використанням системи GPS;
        - посилення відповідальності автомобільних перевізників і водіїв за порушення ними вимог законодавства.»
        У сфері дорожніх перевезень небезпечних вантажів, зокрема підвищення їх безпеки, необхідно забезпечити виконання вимог пункту 290 Плану заходів з імплементації Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, на 2014-2017 роки, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2014 року № 847-р. А саме до грудня 2017 року мають бути розробленні, прийнятті та впровадженні нормативно-правові акти з метою імплементації положень Директиви 2008/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 24.09.2008 «Про внутрішні перевезення небезпечних вантажів».

Увага, остерігайтесь фальшивих і підроблених свідоцтв ДОПНВ !

7 квітня 2017 (23:18:00)

       Трудова міграція українців за кордон досягла таких масштабів, що кількість «заробітчан» вже становить майже третину працездатного населення країни. Пропорційно з цим збільшується кількість шахрайських послуг і ошукування наївних громадян, яким європейські перспективи затьмарюють розум. 
       Однією із шахрайських послуг є продаж підроблених документів, зокрема свідоцтв ДОПНВ (їх ще називають ДОПОГ або ADR). Пропозиції розміщуються в Інтернет оголошеннях або надходять через "знайомих". 
       Не варто вірити особам, які пропонують за ціну, що нижче собівартості спеціального навчання у центрах підготовки (від 2000-3000 грн.), бланка свідоцтва ДОПНВ (200-300 грн.) та квитанцій за екзамен (до 100 грн.), «оформити» легальне свідоцтво ДОПНВ. 
       Якщо ви не були присутні на навчанні у центрі підготовки та не складали іспит, будьте впевнені, що вам пропонують "лєвак". 
   
       Технічний опис бланка свідоцтва ДОПНВ: 

       Бланк свідоцтва про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, має вигляд багатошарової пластикової картки типу ID-1 розміром 54 х 85,6 (± 0,75) міліметра, яка за фізичними характеристиками відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO/IEC 7810:2008.
       Для виготовлення бланка свідоцтва використовується полімерний матеріал - полікарбонат. З обох боків бланк свідоцтва містить фонове графічне зображення та текстову інформацію, виконані офсетним друком. Бланк свідоцтва виготовляється з використанням багатокомпонентного захисного друку. Дизайн бланка створено з використанням спеціальних захисних фонових сіток з різною геометрією рисунка. Бланк свідоцтва виконано у світло-лавандовій та жовто-блакитній кольорових гамах.
       Для друкування бланка свідоцтва використовуються фарби блакитного та лавандового кольорів, а також фарби, які набувають під дією джерела ультрафіолетового опромінення свічення: жовта - жовтого кольору та червона - синього кольору. Текст з обох боків бланка свідоцтва друкується українською та англійською мовами фарбою чорного кольору, що стає невидимою під дією джерела інфрачервоного опромінення.
        На лицьовому боці бланка свідоцтва способом офсетного друку виконані чотири сітки змінної геометрії, які створюють за допомогою лінійних спеціальних растрів складні геометричні малюнки. У дизайні використано застосування гільйошних елементів. На лицьовому боці бланка у верхній частині в сітці блакитного кольору виконано позитивний мікротекст «ДАІ» у вигляді горизонтальної лінії.
        У кольорі лавандової сітки хвилястими лініями виконано окремими літерами, що повторюються, позитивний мікротекст «Д», «О», «П», «Н», «В».
        У верхній частині лицьового боку бланка свідоцтва фарбою чорного кольору, яка зникає під дією інфрачервоного опромінення, виконано код держави «UA», назву держави «УКРАЇНА» українською, російською, англійською, французькою мовами та назву документа «СВІДОЦТВО ДОПНВ ПРО ПІДГОТОВКУ ВОДІЯ» українською та англійською мовами. В правому верхньому куті в сітках блакитного та жовтого кольорів виконане стилізоване зображення Державного Прапора України.
        На лицьовому боці бланка свідоцтва фарбою чорного кольору, яка зникає під дією інфрачервоного опромінення, надруковано найменування таких полів для внесення інформації: «1.»; «2.»; «3.»; «4.»; «5.»; «6.»; «7.»; «8. ДІЙСНЕ ДО:» «VALID TO:»
        У лівій частині лицьового боку бланка свідоцтва відведено місце для відцифрованого образу обличчя особи.
        Фарбою, невидимою при денному світлі, яка під дією джерела ультрафіолетового опромінення набуває свічення зеленого кольору, виконано у верхньому лівому куті зображення орнаментальної гільйошної розетки, а в нижньому правому куті - зображення орнаментальної  гільйошної розетки з літерами “UA”.
        На зворотному боці бланка свідоцтва способом офсетного друку виконані чотири сітки змінної геометрії, які створюють за допомогою лінійних спеціальних растрів складні геометричні малюнки. У дизайні використано гільйошні елементи.
        На зворотному боці у верхній частині бланка свідоцтва в кольорі блакитної сітки хвилястою лінією виконано позитивний мікротекст «УКРАЇНА», а в нижній частині бланка хвилястою лінією виконано  позитивний мікротекст  «UKRAINE».
        Фарбою чорного кольору, яка зникає під дією інфрачервоного опромінення, українською та англійською мовами надруковано напис «ДІЙСНЕ ДЛЯ КЛАСУ (КЛАСІВ) АБО N ООН:», нижче розміщуються назви полів для внесення додаткової інформації: «ЦИСТЕРНИ»; «TANKS»; «9.»; «ОКРІМ ЦИСТЕРН»; «OTHER THAN TANKS»; «10.». 
        Фарбою, невидимою при денному світлі, яка під дією джерела ультрафіолетового опромінення набуває свічення зеленого кольору, виконано орнаментальну гільйошну розетку.
        На зворотному боці бланка свідоцтва способом лазерного гравіювання виконано серію і номер бланка, які складаються з двох літер та шести цифр, а також реквізити підприємства-виробника.
        Персоналізація бланка свідоцтва здійснюється способом кольорового ретрансферного термодруку за допомогою прозорої покривної плівки.
        Плівка має ширину рола 130 мм.  На плівку нанесено металізоване голографічне зображення емблем МВС України різного розміру, розташованих у шаховому  порядку паралельними рядами. Усередині емблем виконано зображення малого Державного Герба України, фон якого створений з тексту, нерозбірливого для людського ока, який може бути декодований за допомогою лазерного приладу та під дією заломленого світла, що відбивається під певним кутом. Під  зображенням емблем МВС України більшого розміру виконано текст «МВС УКРАЇНИ» з мультиканальним ефектом, а під зображенням емблем МВС України меншого розміру - текст «MIA UKRAINE». По периметру малого Державного Герба України меншого розміру виконано позитивний мікротекст «МВС УКРАЇНИ MIA UKRAINE».

        Порядок отримання свідоцтв ДОПНВ у сервісних центрах МВС: 

        Водії, які вирішили пройти спеціальну підготовку і отримати свідоцтво ДОПНВ повинні визначитись з регіональним центром спеціального навчання працівників суб’єктів дорожнього перевезення небезпечних вантажів. Переглянути інформацію про центри: http://cycap.com.ua/geografiya-navchannya/. Далі необхідно підготувати слідуючи документи: 
       • посвідчення водія;
       • медична довідка встановленого зразка;
       • паспорт або інший документ, що засвідчує особу;
       • подання суб’єкта перевезення про направлення на навчання (за місцем роботи); 
       • підтвердження 3-х річного стажу.
        До стажу керування транспортним засобом включається робота на транспортному засобі, керування власним транспортним засобом, якщо це підтверджено відповідними документами, а саме: для осіб, які працюють водіями, - витягом з трудової книжки або довідкою з місця роботи із зазначенням дати наказу про призначення особи на посаду, дати, з якої така особа працює водієм, марки закріпленого транспортного засобу і його номерного знака. Витяг з трудової книжки або довідка з місця роботи засвідчується підписом посадової особи підприємства і скріплюється печаткою. Для осіб, які керують власним транспортним засобом, - реєстраційними документами на транспортний засіб. Для осіб, які керують транспортними засобами, що не є їх власністю, - реєстраційними документами на такий транспортний засіб та документами, що надають право керування ним.
        Термін навчання у регіональному центрі спеціального навчання триває від 3 до 5 днів, в залежності від обраного курсу навчання. Після закінчення навчання, водій складає внутрішній іспит у центрі підготовки та отримує свідоцтво про закінчення навчального закладу. 
        З наявними документами водій звертається до Регіонального сервісного центру МВС, працівники якого приймають державний іспит та у разі позитивних результатів такого іспиту видають свідоцтво ДОПНВ. 
        У разі не складання іспиту, водій має право через п’ять днів на шостий скласти такий іспит повторно.  
        Процедура отримання свідоцтва ДОПНВ передбачає обов’язкову персональну присутність, зокрема водія фотографують у спеціальній студії та приймають його особистий підпис, який розміщується на свідоцтві.
        Заочної або дистанційної форми навчання у регіональних центрах спеціального навчання в Україні не існує. 

        Відповідальність за підробленні свідоцтва 

        Законом передбачено кримінальну відповідальність за  підробку документів, їх використання. Зокрема, частина 1 статті 358 Кримінального кодексу України (підроблення посвідчення або іншого документа) передбачає покарання штрафом до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років. Частина 3 цієї статті (використання завідомо підробленого документа) передбачає штраф до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до двох років.
        В деяких країнах Європи, за використання підробленого свідоцтва ДОПНВ, передбачена кримінальна відповідальність у вигляді обмеження волі до 5 років. 

        Дзвоніть до нас і пишіть нам, ми допоможемо уникнути проблем! 

         (067) 430-42-55 / info@cycap.com.ua / cycap@i.ua

      Зразки офіційно представлених до Економічної комісії Організації Об'єднаних Націй (ЄЕК ООН) свідоцтв ДОПНВ країн учасниць Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів: http://www.unece.org/trans/danger/publi/adr/adr_certificates.html



_______________________

Сторінки: «« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » »» Читати спочатку