Громадська Спілка "СУСАР" — 2016

Національний тиждень безпеки дорожнього руху

        З 14 листопада в Україні стартує Національний тиждень безпеки дорожнього руху. У рамках проголошеного Генеральною асамблеєю ООН Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху (2011-2020 рр.) захід триватиме по 20 листопада.                     
        Впродовж тижня в Україні також пройдуть наукові та практичні конференції, круглі столи, профілактичні заходи та благодійні акції присвячені безпеці на дорогах. 
        Мета Десятиліття – забезпечити передумови для суттєвого скорочення втрат на автомобільних дорогах. Завдання Тижня – консолідація сил державних інститутів, громадських організацій, наукової спільноти та громадськості для вжиття реальних заходів, спрямованих на підвищення рівня безпеки дорожнього руху.
        В Україні для цього вже зроблено досить багато. Із залученням міжнародних організацій були започатковані соціальні проекти, направлені на боротьбу з аварійністю на дорогах. Постійно вдосконалюється законодавство у цій сфері, посилюється профілактична робота з населенням.
        Однак ситуація все ще залишається складною: в середньому за добу на автодорогах України в дорожньо-транспортних пригодах гинуть 9 ociб та травмуються більше 88 учасників дорожнього руху.
        Для зміни ситуації необхідні спільні зусилля органів державної влади, громадських організацій, наукового співтовариства, засобів масової інформації та суспільства загалом. Дотримання Правил дорожнього руху, засад безпечної поведінки та культури на дорозі, взаємодопомога – це основи безпечної та комфортної участі у дорожньому русі. І це повинен розуміти кожен з нас. 
        Джерело: http://www.sai.gov.ua/ua/news/1/8738.htm

Бензовоз згорів після аварії в Республіці Алтай

       ДТП за участю вантажного автомобіля Freightliner-120 і бензовоза Scania сталося на Чуйському.
       У результаті зіткнення бензовоз, за ​​кермом якого перебував 33-річний житель Улаганського району, перекинувся в кювет, потім сталося пошкодження автоцистерни і загорілося паливо, що перевозилось. В результаті ДТП потерпілих немає, проте бензовоз згорів повністю. Другий автомобіль, за кермом якого перебував 27-річний водій, отримав механічні пошкодження.
       Тестування водіїв на наявність алкоголю в крові дало негативний результат. Поліцейські проводять перевірку за фактом аварії.
       За словами очевидців аварії, порожня вантажівка занесло на крутому крижаному повороті з хорошим ухилом і "склало" кабіну з напівпричепом. Водій бензовоза встиг вилізти з машини, що горіла, через дірку в лобовому склі.
       Джерело: http://www.amic.ru/news/375225/

Верховна Рада змінила принцип проведення планових перевірок СПД

       3 листопада 2016 року депутати Верховної Ради України проголосували за прийняття в цілому законопроекту № 2418а Про внесення змін до ЗУ Про основні засади здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

       Зокрема, основними змінами є наступні положення:

       планові перевірки проводитимуться по річному плану, який буде затверджуватися не пізніше ніж до 1 грудня року, попереднього до планового;
       внесення змін до річного плану перевірок СПД є неможливим;
       щорічно до 1 квітня органи контролю подаватимуть звіт про виконання плану перевірок за попередній рік. Дані звіту розміщуватимуться на офіційних інтернет-ресурсах органів державного контролю;
       термін проведення перевірки не може перевищувати 10 робочих днів (для малого бізнесу - не більше 5 днів), а загальна тривалість усіх перевірок підприємства впродовж року не може перевищувати 30 робочих днів (для малого бізнесу - 15 днів).
       Оновлений закон передбачає нововведення і для позапланових заходів державного нагляду (контролю).

       Зокрема уточнено поняття "недостовірності даних", поданих СПД у документах обов'язкової звітності. До недостовірних даних не належать:

       інформація, яку СПД уточнив впродовж місяця з моменту подання первинної інформації;
       не вважається недостовірною інформація, яка є результатом очевидної описки чи арифметичної помилки, яка не впливає на зміст поданої звітності.
       У разі виявлення органом державного контролю помилки у документі обов'язкової звітності, він, в першу чергу, повідомляє СПД про необхідність її виправлення (не пізніше ніж в 10-тиденний термін). А вже в разі, якщо СПД не виправив помилок впродовж 5 робочих днів з моменту отримання повідомлення, ініціюватиметься проведення позапланового заходу державного контролю.

       Уточнено також особливості проведення позапланових перевірок на підставі звернень фізичних осіб:

       такі звернення повинні містити інформацію про порушення, що спричинило шкоду правам скаржників, їх законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природньому середовищу чи безпеці держави;
       автор звернення повинен долучити до свого листа документи або їх копії, що підтверджують такі порушення.

       Джерело: http://uatransport.in.ua/ua/news/1492/

       P.S. Для відома Нацполіції України. Відповідно до Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ), яка ратифікована Верховною Радою України (Закон України від 02.03.2000 № 1511-III) на територіях країн-учасниць Угоди проводиться адміністративний контроль за небезпечними вантажами (п. 1.8.1 ДОПНВ). Компетентні органи можуть в будь-який момент і в будь-якому місці на своїй національній території перевіряти дотримання вимог, що стосуються перевезення небезпечних вантажів, включаючи вимоги щодо заходів безпеки. Ці перевірки повинні здійснюватися таким чином, щоб не створювати небезпеки для людей, майна та навколишнього середовища, а також значних перешкод для експлуатації автомобільних доріг. Учасники перевезення небезпечних вантажів повинні в рамках своїх обов'язків негайно повідомляти компетентним органам та уповноваженим ними особам відомості, необхідні для проведення перевірок. З метою здійснення перевірок на підприємствах, що беруть участь у перевезенні небезпечних вантажів, компетентні органи можуть також проводити інспекції, вивчати необхідні документи і відбирати будь-які зразки небезпечних вантажів або тари для аналізу за умови, що це не поставить під загрозу безпеку. З метою контролю учасники перевезення небезпечних вантажів повинні також забезпечувати в межах можливого і розумного доступ до транспортних засобів або частинам транспортних засобів, а також до обладнання та установок. Вони можуть, якщо вважатимуть це за необхідне, призначити спеціальнe особа, яка працює на підприємстві, для супроводу представника компетентного органу. Якщо компетентні органи встановлять, що вимоги ДОПНВ не дотримані, вони можуть заборонити відправку або припинити перевезення до тих пір, поки не будуть усунуті виявлені невідповідності, або ж наказати застосувавши інші належні заходи. Перевезення може бути припинено безпосередньо на місці або ж в будь-якому іншому місці, обраному компетентним органом з урахуванням міркувань безпеки. Ці заходи не повинні створювати значних перешкод для експлуатації автомобільних доріг.
 

СУСАР увійшла до складу Громадської ради при ДФС України

          Сформовано новий склад Громадської ради при Державній фіскальній службі України. Громадську Спілку «СУСАР» у Громадській раді представлятиме голова Спілки Безбах Володимир Григорович.
         Діяльність у складі Громадської ради планується спрямувати на покращення роботи Державної фіскальної служби України з максимально можливим урахуванням інтересів громадськості, зокрема: допомога в організації і здійсненні контролю за дорожнім перевезенням небезпечних вантажів у пунктах пропуску через державний кордон України, підвищення кваліфікаційного рівня працівників митниці, налагодження стійкої та системної співпраці між ДФС, Громадською радою та ГС «СУСАР».
          За наявності пропозиції щодо зазначеного напрямку роботи, просимо писати на адресу ГС «СУСАР», e-mail: info@cycap.com.ua | cycap@i.ua. 

На Полтавщині автоцистерна злетіла з дороги

     За попередньою інформацією, 28-річний водій цистерни «VOLVO FM 400 HP», житель міста Кременчука, не впорався з керуванням і перекинув автомобіль з дизельним паливом в кювет.
     В результаті ДТП постраждалих немає. Переливання палива не сталося. На водія складено адміністративний протокол за статтею 124 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів).

Вибух бензовозу в Канаді забрав життя людини

      У Канаді вибухнув бензовоз, розташований в промисловій зоні недалеко від міста Ред-Дір в провінції Альберта, повідомляє CBC. За даними телеканалу, в результаті бензовоз був повністю знищений, а від його уламків постраждали кілька сусідніх будівель.
      За останньою інформацією, загинув 35-річний чоловік. Його особу встановлюють правоохоронні органи. Проводиться розслідування події.

1978 рік. Трагедія в Іспанії. Вибух в кемпінгу Лос-Альфакес. Жахливі уроки історії з небезпечним вантажем ...


      На дорозі у кемпінгу «Лос-Альфакес» з «Пегасом» відбулося щось незрозуміле - в багатолюдному місці цистерна яка перевозила пропілен несподівано вибухнула. Вибух колосальної сили супроводжувався потужним світловим випромінюванням та інтенсивною вибуховою хвилею. Маса палаючого газу у вигляді вогняної кулі обрушилася на кемпінг, трощачи все на своєму шляху і несучи смерть. Вогонь поширився прямо на кемпінг, так як шосе, де вибухнула цистерна, було розташоване вище за нього.
      У результаті вибуху металева цистерна розірвалася на три частини, причому колісний візок був відірваним від ємності і залишився стояти на проїжджій частині дороги. Розрив цистерни стався по швах електрозварювання. Верхня горловина цистерни теж відірвалася по периметру зварювального шва. Аналіз зварювальних швів показав, що після зварювання в місцях з'єднання металу збереглися великі залишкові напруги (крихкості), що не були зняті шляхом опалу металу. Не можна забувати і про те, що цистерна пройшла випробування майже п'ять років тому. А це дуже великий термін для ємності, яка постійно працює під тиском.
      Всього під час вибуху і послідуючої пожежі загинули 149 осіб, отримали важкі опіки і поранення приблизно 300 осіб. Багато з числа важко постраждалих через кілька днів померли в лікарнях, головним чином від опіків. Кількість осіб, які отримали незначні опіки ніхто не брав до уваги, їм тільки надавалась термінова допомога. У день катастрофи в кемпінгу проживало близько 1000 туристів.

_______________________

Сторінки: «« « 1 2 3 4 5 23 » »» Читати спочатку