Громадська Спілка "СУСАР" — 2016

Регіональна політика у сфері дорожнього перевезення небезпечних вантажів

1 грудня 2016 (22:38:01)

        Громадським об'єднанням, у листопаді поточного року, направлено листи-пропозиції до усіх без винятку обласних державних адміністрацій стосовно розроблення та реалізації заходів спрямованих на підвищення безпеки дорожніх перевезень небезпечних вантажів, посилаючись на ст. 15 Закону України «Про засади державної регіональної політики» та ст. 17 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів».  
       Зі змісту вже отриманих відповідей з’ясовано, що сьогодні в Україні регіональна політика у сфері дорожніх перевезень небезпечних вантажів не грунтується на місцевих і самостійних ініціативах. 
       За часів незалежності України, з моменту ратифікації українським Парламентом Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (Закон України від 02.03.2000 № 1511-III) Кабінетом Міністрів України не реалізовано повноцінні заходи пов’язані з проведенням державної політики у сфері дорожнього перевезення небезпечних вантажів, не розроблялась загальнодержавна програма забезпечення безпеки перевезення небезпечних вантажів, не вжито дієвих заходів по запобіганню незаконному міжнародному перевезенню небезпечних вантажів, не проводиться спрямований і координований вплив на роботу органів уповноважених здійснювати державне управління та державне регулювання безпеки у сфері перевезення небезпечних вантажів. 
        Місцеві органи влади і самоврядування очікують загальнодержавних ініціатив у даній сфері, а органи центральної виконавчої влади переконані у ефективності регіональної політики. 
         

Автопригода з цистерною на Рівненщині

1 грудня 2016 (21:08:21)

      Автопригода сталася 30 листопада 2016 року, у селі Біла Криниця, що у Рівненському районі. Відомо, що попереду бензовоза загальмував бус, коли на світлофорі загорілося червоне світло. 
      У цей момент водій зрозумів, що не встигає  зупинити авто і прийняв рішення оминути бус справа, тоді його кинуло у відбійник, після чого бензовоз зіткнувся з вантажівкою DAF.

У МВС обговорили посилення відповідальності за керування автомобілем у нетверезому стані

         16 листопада, відбувся круглий стіл, темою якого було вдосконалення системи виявлення та доведення факту керування транспортним засобом у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння. У обговоренні, ініційованому Громадською радою при МВС України, взяли участь представники Нацполіції, МОЗ України, громадських організацій та адвокатських об’єднань.
        «Функціональність процедур виявлення та доведення факту керування авто у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння в Україні вимагає негайних рішучих дій як від органів влади, так і від суспільства в цілому», – наголосив голова Громадської ради при МВС України Володимир Мартиненко.
        Головою Спілки Володимиром Безбахом проведено консультації з Володимиром Мартиненко з приводу організації контролю МВС та Нацполіції України у сфері дорожнього перевезення небезпечних вантажів. 

У Самарі поїзд протаранив бензовоз

       Як повідомили представники Куйбишевської залізниці, аварія трапилася на регульованому переїзді Блок-Пост-17 км - Блок-Пост-12 км з вини водія вантажівки. Він виїхав на переїзд в безпосередній близькості перед рухомим поїздом, при справно працюючій сигналізації.
       Машиніст поїзда застосував екстрене гальмування, але відстань була недостатньою, і зіткнення уникнути не вдалося. Під час інциденту ніхто не постраждав, загрози розливу палива немає.
       Джерело: http://avtobizon.ru/news/news_86259.html

73 загиблих від вибуху бензовозу в Мозамбіку

        У Мозамбіку десятки людей загинули в результаті вибуху бензовозу. Спочатку стало відомо про 43 жертви, пізніше їх кількість зросла до 73, повідомляє Reuters з посиланням на дані уряду. Десятки людей постраждали, відзначає агентство.
        За даними BBC, опіки отримали 110 осіб. Інцидент стався неподалік від кордону Мозамбіку з східно-африканським державою Малаві. Вантажівка перевозила бензин з портового міста Бейра.
        За даними уряду, інцидент стався під час спроби перекачати паливо з перекинутої вантажівки. Через спеку бензовоз вибухнув.
Постраждалих від вибуху госпіталізували. На місце подій попрямувала група урядовців.
        Мозамбік - одна з найбідніших країн світу. Держава постійно бореться з нестачею продовольства, спричиненої засухою.

Обрано керівний склад Громадської ради при ДФС

       17 листопада, Громадська рада при Державній фіскальній службі України визначила свого керівника. За результатами рейтингового голосування головою цього консультативно-дорадчого органу став Дмитро Олексієнко (Громадська спілка «Ліга аудиторів України»).
       Під час засідання було ухвалено рішення щодо створення двох комітетів – податкового і митного та обрано їх голів. Податковий комітет очолила Тетяна Шевцова (Всеукраїнська асоціація роботодавців), а митний комітет – Галина Вдовіна (Всеукраїнська громадська організація «Всеукраїнський центр правової допомоги «Громадський захисник»). Правління вирішуватиме поточні та невідкладні питання, організовуватиме та координуватиме роботу Громадської ради між засіданнями.
       Також у рамках діяльності Громадської ради продовжує існування  інститут експертів, який дозволяє залучати до її роботи представників бізнесу та громадськості, які бажають долучитися до удосконалення податкової та митної справи.
       Громадське об’єднання СУСАР має на меті налагодити взаємодію з митним комітетом та покращити стан контролю за дорожнім перевезенням небезпечних вантажів у пунктах пропуску на державному кордоні.  
 

Міжнародні норми та стандарти в сфері безпеки на транспорті. Проблематика та передова практика

       Тиждень безпеки дорожнього руху в Україні розпочався 14 листопада із засідання міжвідомчої робочої групи, співголовами якої є Міністр інфраструктури України Володимир Омелян та народний депутат України Ігор Діденко.
       Основною метою проведення цього міжнародного круглого столу є обговорення питань стосовно поточного стану справ в частині імплементації у національне законодавство норм та стандартів Європейського Союзу у сфері безпеки на автомобільному транспорті, розгляд європейського досвіду, в тому числі в рамках діяльності проектів технічної допомоги Європейського Союзу та міжнародних фінансових організацій.
       Міжнародний круглий стіл включатиме в себе II панелі з обговоренням таких тем:
       - Міжнародне законодавство та законодавство Європейського Союзу у сфері безпеки на автомобільному транспорті. Поточний стан і основні цілі адаптації міжнародного законодавства та законодавства Європейського Союзу у національне законодавство.
       - Міжнародне законодавство та законодавство Європейського Союзу у сфері безпеки дорожньої інфраструктури. Поточний стан і основні цілі адаптації міжнародного законодавства та законодавства Європейського Союзу у національне законодавство.
       - Кампанії з безпеки дорожнього руху.
       - Безпечний міський автомобільний транспорт та інфраструктура в містах України. Нові рішення.
       - Нові підходи щодо формування та забезпечення реалізації державної політики з питань безпеки на автомобільному транспорті. Основні досягнення та перспективи.
       - Дорожньо-транспортні пригоди на залізничних переїздах. Сучасний стан і профілактика.
       - Впровадження належної медичної підтримки у сфері безпеки дорожнього руху відповідно до світових стандартів.

       У роботі міжнародного круглого столу візьмуть участь національні та міжнародні експерти, представники Європейської Комісії, міжнародних організацій, міжнародних фінансових організацій, державних органів країн Європейського Союзу, проектів технічної та фінансової допомоги, міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади України, державних та недержавних підприємств, установ та організацій, наукової спільноти та громадськості у сфері безпеки.
       Тиждень безпеки дорожнього руху проводиться щороку в рамках проголошеного Генеральною асамблеєю Організації Об’єднаних Націй Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху (2011 – 2020 років), основною метою якого є надання можливості для здійснення довгострокових та скоординованих дій на підтримку безпеці дорожнього руху і як наслідок – забезпечити передумови для зменшення рівня аварійності та суттєвого скорочення втрат на автомобільних дорогах.
       Основна мета проведення Тижня безпеки дорожнього руху – привернення уваги органів державної влади та громадського суспільства до «тихої епідемії» смертності та травматизму в результаті дорожньо-транспортних пригод на дорогах України шляхом консолідації сил державних інституцій, бізнесу, неурядових організацій, наукової  спільноти та громадськості у сфері безпеки для вжиття реальних та дієвих заходів для підвищення рівня безпеки дорожнього руху.
       Джерело: http://mtu.gov.ua/news/27881.html


_______________________

Сторінки: « 1 2 3 4 23 » »» Читати спочатку