Громадська Спілка "СУСАР" 04.2016

Безпека дорожніх перевезень небезпечний вантажів – 2016

30 квітня 2016 (17:32:38)

           27 квітня 2016 року відбувся перший Всеукраїнський Громадський Форум «Безпека дорожніх перевезень небезпечний вантажів – 2016». 
          Головною метою заходу було висвітлення проблемних питань у сфері дорожнього перевезення небезпечних вантажів та об’єднання зусиль експертів, які спрямовані на підвищення безпеки перевезень небезпечних вантажів. 
           Учасниками Форуму були керівники і викладачі регіональних центрів спеціального навчання персоналу суб’єктів перевезення, представники Головного сервісного центру МВС, Мінінфраструктури, ДСНС, Держекоінспекції, Нацполіції, комітету з питань транспорту Верховної Ради України, регіональних сервісних центрів МВС, Факультету машинобудування і транспорту Вінницького національного технічного університету, Інституту інженерної механіки Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, профільних громадських об’єднань, місцевих органів влади та інших зацікавлених відомств.
          У роботі Форуму прийняв участь власник групи компаній «DGSA Консалтинг» - радник з питань безпеки ADR, RID, ADN та IMDG, автор ряду прикладних програм для організації безпечної логістики небезпечних вантажів та контролю за дотримання положень Угоди  про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів Лубош Халама (Словакія).     
           Головою Спілки Володимиром  Безбахом проінформовано присутніх про діяльність громадського об’єднання, цілі і мету, плани і проекти. Обговорено проблемні аспекти та здобутки у сфері громадського контролю та взаємодії з суб’єктами перевезення небезпечних вантажів.  
          На дискусійній платформі Форуму обговорено стан проведення експертної оцінки автоцистерн шляхом технічного діагностування конструкції, технічного стану цистерни та належного функціонування обладнання перед початком їх використання та в процесі експлуатації цистерни. 
          Експертом у сфері міжнародного дорожнього перевезення небезпечних вантажів Олексієм Пахно проаналізовано стан виконання українськими суб’єктами господарювання положень Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів. На Форумі обговорено проекти нормативно-правових актів у сфері спеціальної підготовки персоналу та дорожнього перевезення небезпечних вантажів, які наразі модернізуються відповідними компетентними органами. 
          Головним спеціалістом  Головного сервісного центру МВС Ярославом Забишним доведено до відома представників регіональних центрів спеціального навчання зміни, які плануються внести до нормативів, що регламентують спеціальну підготовку водіїв та уповноважених у сфері безпеки перевезень небезпечних вантажів. 
          Не менш важливою темою для дискусій були питання пов’язані з вимогами до технічного стану транспортних засобів та їх дообладнання. Заступником керівника ДП «ДержавтотрансНДІпроект» Горпенюком А.В. проінформовано учасників Форуму про деякі особливості переобладнання транспортних засобів призначених для перевезення небезпечних вантажів. Ним зосереджено увага на підвищенні безпеки автомобільних перевезень вантажів та організації контролю компетентних органів, у тому числі в наслідок дорожньо-транспортних пригод. 
         Представник  комітету з питань транспорту Верховної Ради України Андрій Гнідець ознайомив присутніх про важливість створення Нацагенства з питань організації та безпеки дорожнього руху. Як повідомив працівник комітету, основне завдання Нацагенства - збереження життя і здоров'я наших громадян і приведення показників з безпеки на дорогах до європейських. 
         На останок, учасниками Форуму була прийнята відповідна Резолюція, яка буде надіслана до компетентних органів та відомств для розгляду. Громадським об’єднанням прийнято ряд заяв на членство у ГС «СУСАР» та пропозиції щодо створення регіональних представництв і тісної взаємодії.  

Бензовоз застряг під мостом, а грошей, аби його витягнути, немає

21 квітня 2016 (23:18:24)

        Сьогодні вранці, 21 квітня 2016 року, у Львові на вулиці Курмановича під мостом застярг бензовоз. На щастя, ніхто не постраждав.
        Водій бензовоза не розрахував габаритів своєї машини і, в’їхавши під міст, опинився у пастці, повідомили у прес-службі патрульної поліції Львова.
Зі слів поліцейських, водій тверезий, а цистерна порожня.
        - Аби витягнути вантажівку, потрібен тягач, проте грошей на нього у водія бензовоза немає, – розповіли патрульні. - Чекає на допомогу.

На Вінниччині «Жигулі» в’їхали в культиватор

21 квітня 2016 (23:02:34)

        При в’їзді в село Ворошилівка Тиврівського району зіткнулися «ВАЗ» і трактор. У результаті аварії водій легковика та пасажир загинули на місці пригоди. Про це повідомляє ГУ Нацполіції у Вінницькій області.
        Смертельна автопригода сталася 18 квітня 2016 року, близько 21 години. Водій легковика їхав на зустріч трактору «МТЗ-82» і врізався у його навісний культиватор. У салоні автомобіля «ВАЗ» знаходились водій і три пасажири.
        У результаті сильного удару 31-річний водій та 43-річний пасажир загинули на місці пригоди, 25-річний травмований чоловік госпіталізований до тиврівської лікарні, а 37-річна жінка відбулася переляком. Водій трактора не постраждав.
        У справі відкрито кримінальне провадження. Винному в ДТП загрожує позбавлення волі на строк до десяти років. Наразі триває розслідування, в ході якого буде встановлено причину зіткнення та всі обставини аварії.

Безпекою дорожнього руху займуться фахівці

18 квітня 2016 (22:32:09)

           Найближчим часом в Україні має бути створений головний орган, на який будуть покладені функції по розробці і проведенні державної політики щодо безпеки дорожнього руху.
          Після невиразних спроб останніх років законодавчо вплинути на безпеку дорожнього руху в Україні, нарешті з'явилася ініціатива створення конструкції, яка буде визначати політику держави щодо наведення порядку на дорогах.
          Сформована сумна ситуація з вітчизняною дорожньої безпекою не залишилася без уваги міжнародних експертів. В першу чергу, Всесвітня організація охорони здоров'я звертає увагу, що в Україні відсутній єдиний координаційний орган, що займається управлінням розвитку сфери дорожнього руху та його безпеки і визначає цілі та стратегії на державному рівні. Тоді як світова практика довела ефективність такої схеми взаємодії незалежного агентства і відповідальних за безпеку на дорогах центральних органів виконавчої влади.
          Рекомендації міжнародних експертів були покладені в основу законопроекту № 4275 від 18.03.2016 року, який був розроблений групою народних депутатів Комітету з питань транспорту Верховної Ради. Ним передбачено створення Національного агентства з питань організації та безпеки дорожнього руху.
          Як повідомив один з авторів проекту закону нардеп Ігор Діденко, основне завдання Нацагенства - збереження життя і здоров'я наших громадян і приведення показників з безпеки на дорогах до європейських. «Нацагентство має розробити та впровадити державну політику з безпеки дорожнього руху в Україні та стратегію управління цією сферою. Нова структура не потребують великого фінансування - в ній буде працювати не більше 20-30 чоловік. Ефективність діяльності Нацагенства буде оцінюватися спеціальною Наглядовою радою, причому безпрецедентним для роботи держорганів буде те, що до складу ради увійдуть представники громадських організацій, задіяних у сфері безпеки руху», - розповів Ігор Діденко. За його словами, досвід успішних сусідніх країн показує, для досягнення прогресу в сфері безпеки руху на належному рівні повинні бути також інжиніринг, навчання і виховання та екстрена допомога. Нацагентство, у тому числі займеться координацією роботи відповідних державних органів у цих важливих напрямках.
          Створення такого агентства повинно врахувати негативний досвід Координаційної ради з БДР, яка 10 років тому була створена при Кабінеті Міністрів України, але виявилась абсолютно неефективною і була розпущена. 
          Після ряду реорганізацій, в першу чергу, зі скасуванням ДАІ, безпосереднє визначення політики держави щодо порядку на українських дорогах не покладено ні на одну з державних структур. Причина в тому, що відповідальних за дорожній рух в країні багато, але координація між ними зруйнована.
          Як мінімум - це чотири міністерства, які намагаються впливати на ситуацію через дюжину своїх відомчих структур (див. Інфографіку). Наприклад, Міністерство інфраструктури відразу через три своїх відомства має забезпечувати розвиток дорожньої мережі і обладнати її відповідно до сучасних вимог. Воно ж має контролювати відповідність рухомого складу вимогам активної і пасивної безпеки. Частково за це ж відповідає і Міністерство внутрішніх справ разом з Національною поліцією, де створено Управління безпеки дорожнього руху. За порятунок життів постраждалих в ДТП і оцінку профпридатності водіїв відповідає Міністерство охорони здоров'я і Міністерство внутрішніх справ - через свої сервісні центри, де приймають іспити і видають права, а також - Міністерство освіти і науки, що готує водіїв-професіоналів, механіків, інженерів, техніків, технологів і управлінців для транспортних підприємств і автодорожнього господарства.
          Подібним чином йдуть справи і в інших сегментах, а працюють всі ці структури з їх перехресними функціями, дублюючі і доповнючи один одного, безпосередньо під крилом Кабінету Міністрів. Якої на сьогоднішній день і є головним відповідачем за безпеку дорожнього руху, але в силу інших масштабів і пріоритетів діяльності не в змозі точно скоординувати роботу такої кількості організацій в потрібному напрямку. Так що при відсутності єдиного бачення ситуації, цільної аналітики, стратегії дій і їх координації мають місце лише окремі прояви в сфері організації дорожнього руху - як досягнення, так і глобальні провали.
         Законопроект № 4257 пропонує передати всі функції по управлінню безпекою руху єдиного керівного органу - Національному агентству з безпеки дорожнього руху (НАБДР).
         Народні депутати вже поставили завдання для майбутнього НАБДР. Постановою № 4129 про затвердження Рекомендацій парламентських слухань на тему: «Стан та перспективи забезпечення в Україні безпеки дорожнього руху» передбачено комплексне реформування сфери дорожнього руху. Зокрема, роздані завдання всім державним інститутам - від президента до органів місцевого самоврядування. Так, Кабінету міністрів доручено розробити і прийняти Концепцію Державної програми підвищення безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року. Мета цієї Концепції - знизити показники смертності і травмованості людей на дорогах України в ДТП на 30% до 2020 року в порівнянні з 2015 роком. Серед інших, менш конкретних, але важливих завдань - створення безпечних і комфортних умов для учасників дорожнього руху, вдосконалення системи державного управління безпекою дорожнього руху.
         Крім того, постанова передбачає, що комітет ВРУ з питань транспорту повинен розробити і внести до парламенту нову редакцію закону «Про безпеку дорожнього руху». У ньому треба визначити основи державного управління в сфері організації безпеки дорожнього руху, передбачити дворівневу систему управління безпекою дорожнього руху - на загальнонаціональному та місцевому рівнях. При цьому слід врахувати положення резолюцій і рекомендацій Організації Об'єднаних Націй, Європейського Союзу, а також рекомендацій профільних міжнародних неурядових організацій.

Нардепи вирішили скоротити смертність на дорогах на 30%

15 квітня 2016 (20:52:45)

        Народні депутати України прийняли постанову № 4129 про затвердження Рекомендацій парламентських слухань на тему: «Стан та перспективи забезпечення в Україні безпеки дорожнього руху».
        Постановою передбачено комплексне реформування сфери дорожнього руху. Зокрема, роздані завдання всім державним інститутам - від Президента до органів місцевого самоврядування. Так, Кабінету міністрів доручено розробити і прийняти Концепцію Державної програми підвищення безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року. 
        Мета цієї Концепції - знизити показники смертності і травмованості людей на дорогах України в ДТП на 30% до 2020 року в порівнянні з 2015 роком. Серед інших, менш конкретних, але важливих завдань - створення безпечних і комфортних умов для учасників дорожнього руху, вдосконалення системи державного управління безпекою дорожнього руху.
        Крім того, постанова передбачає, що комітет ВРУ з питань транспорту повинен розробити і внести до парламенту нову редакцію закону «Про безпеку дорожнього руху». У ньому треба визначити основи державного управління в сфері організації безпеки дорожнього руху, передбачити дворівневу систему управління безпекою дорожнього руху - на загальнонаціональному та місцевому рівнях. При цьому слід врахувати положення резолюцій і рекомендацій Організації Об'єднаних Націй, Європейського Союзу, а також рекомендацій профільних міжнародних неурядових організацій.

На Ставропіллі вибухнув бокс з трьома бензовозами

13 квітня 2016 (21:30:49)

       ЦКУ «Протипожежний і аварійно рятувальна служба Ставропольського краю» повідомила кореспондентам, що їх співробітниками було локалізовано масштабну пожежу, що виникла в боксі для автомобілів із трьох бензовозів.
       З самого ранку в пожежну частину надійшов сигнал про те, що в автомобільному боксі стався потужний вибух і спалахнула пожежа. Ударна хвиля була настільки сильною, що вирвало металеві ворота і вогнем були охоплені 3 автомобілі-бензовоза і вантажівка «ЗІЛ». До місця трагічної події з сусіднього районного центру Малі Ягур прибув пожежний розрахунок протипожежної служби.
       Начальник пожежної частини № 66 села Малі Ягури, Ігор Нестеренко поділився своїми враженнями від події випадку. За його словами, згасити місце вибуху і загоряння звичайною водою виявилося неможливим. У боксі була неймовірно висока температура, і вода моментально перетворювалася на пару, не досягаючи вогнища пожежі. 
        Приблизно 10 хвилин довелося затратити на ліквідацію вогнища. Причиною вибуху, за попередньою версією, стало коротке замикання проводки в автомобілі, заповненому дизельним паливом. Через це бензовоз загорівся, температура в боксі досягла максимальної позначки, будівля була закрита залізними воротами. Через короткий період стався вибух, який став каталізатором для перенесення вогню на інші автомобілі, які тут же були охоплені вогнем.
        Начальник пожежної частини Ігор Нестеренко зазначив, що такої масштабної пожежі ще не було. За його словами, пожежа завдала значної шкоди автомобілям. Вони практично перетворилися на купу металу. Все обійшлося без людських жертв.

Ліцензії через мережу відділень поштового зв'язку

12 квітня 2016 (23:00:31)

       Враховуючи, що наразі прийом заяв про отримання ліцензій відповідно до вимог Закону здійснюється виключно апаратом Укртрансбезпеки, створення сприятливих умов для отримання ліцензій здобувачами ліцензій в адміністративно-територіальних одиницях є пріоритетним напрямом роботи Укртрасбезпеки.
       Реалізацію зазначеного проекту передбачено здійснити шляхом запровадження доступу до адміністративних послуг через мережу відділень поштового зв’язку. Відповідно до Меморандуму про співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг між Державною службою України з безпеки на транспорті та Українським державним підприємством зв’язку «Укрпошта» та Регламенту взаємодії Державної служби України з безпеки на транспорті та Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» розпочата робота щодо надання адміністративних послуг через відділення Укрпошти.
       До проекту залучено до 50 відділень Укрпошти, 22 – відділення Укрпошти в обласних центрах України та інші у містах з великою концентрацією автомобільних перевізників або значно віддалені від обласних центрів, а саме:
м. Бердичів,
м. Біла Церква,
м. Дрогобич,
м. Ізмаїл,
м. Кам’янець-Подільський,
м. Каховка,
м. Ковель,
м. Козятин,
м. Коростень,
м. Костянтинівка,
м. Котовськ,
м. Кременчук,
м Кривий Ріг,
м. Куп’янськ,
м. Ладижин, м. Лубни,
м. Маріуполь,
м. Мелітополь,
м Мукачеве,
м. Надвірна,
м. Ніжин,
м. Новоград-Волинський,
м. Охтирка,
м. Сарни,
м. Сватове,
м. Славутич,
м. Умань,
м. Чортків,
м. Шепетівка,
м. Шостка,
м. Южноукраїнськ.
      У зазначених відділеннях поштового зв’язку, здобувачі ліцензій можуть отримати консультації щодо порядку надання Укртрансбезпекою адміністративних послуг, зразки та форми документів тощо.

_______________________

Сторінки: 1 2 3 » »» Читати спочатку