Громадська Спілка "СУСАР" 12.2015

На Мурманському шосе вранці згорів бензовоз

18 грудня 2015 (22:25:15)

     Бензовоз загорівся вранці в четвер 17 грудня 2015 року на Мурманському шосе. Близько 7.25 на 37-му кілометрі траси загорівся моторний відсік повного бензовоза. 
     Пожежникам вдалося за 25 хв ліквідувати загоряння, не допустивши вибуху.
     Через пожежу на Мурманськом шосе скупчилася величезна пробка. Як пишуть очевидці в співтоваристві "ДТП та ПП | Санкт-Петербург", машини стоять в п'яти рядах. 
     Крім того, недалеко від залитого піною бензовоза зіткнулися Renault Logan і джип.

У Фінляндії створюється система автономних вантажних автомобілів

16 грудня 2015 (22:30:59)

      У рамках європейського проекту DESERVE фінський техніко-дослідний центр VTT спільно з компаніями Iveco Finland і TTS-Kehitys приступив до розробки нової програмної платформи, яка покликана додати автономні функції водінню вантажних автомобілів.
      В якості тестованого зразка використовується вантажівка Iveco з розвиненою системою відеоспостереження: одна камера з кутом огляду 360 градусів, три зовнішні 3D-камери і три в кабіні, а також дев'ять радарів малої дальності. З їх допомогою водій може отримувати інформацію про перешкоди і можливі небезпеки на дорозі в режимі реального часу. Крім того, камери в салоні автомобіля стежать за часом реакції водія і його стилем водіння.
      Проект стартував у 2012 році. Перші версії системи системи повинні бути готові для установки на транспортних засобах протягом найближчих двох років.
      Джерело: http://nordenline.ru/finland/882/

Смертельні габарити …

16 грудня 2015 (22:00:47)

       Вчора близько 17.40 на автомобільній дорозі «Вінниця-Житомир» поблизу                   с. Комсомольське Козятинського району сталася дорожньо-транспортна пригода за участю рейсового автобуса та трактора «Т-150», у  результаті якої дві людини загинули та семеро госпіталізовані.
       Рейсовий автобус «Вінниця-Козятин» зіткнувся з тягачем-трактором «Т-150», що їхав попереду в попутному напрямку та намагався здійснити переміщення з правого в лівий ряд.
       У результаті дорожньо-транспортної пригоди постраждало дев’ять пасажирів. Двоє з них  померли під час надання медичної допомоги, ще семеро з різного ступеню травмами перебувають на лікуванні.
       За даним фактом відкрито кримінальне провадження за ознаками ч.3 ст.286 КК України (порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами, якщо вони спричинили загибель кількох осіб).

Безлад на дорогах країни продовжується, наближаємось до Європи

16 грудня 2015 (21:20:50)

        Пропорційно, з ростом аварійності на автомобільних дорогах росте рівень непокори водіїв великовагових транспортних засобів державним компетентним органам.  
       16 грудня 2015 року на дорозі державного значення М – 12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка, (об’єкт дорожнього сервісу «Лісова Сторожка») працівниками Укртрансінспекції проводився габаритно-ваговий контроль. 
       На місці проведення контролю працювали фахівці громадського об’єднання «СУСАР» та громадського формування «САМООБОРОНА» для забезпечення законності та публічності роботи спеціально уповноважених державних органів. 
       Ситуація, що виникає під час роботи працівників Укртрансінспекції, які зупиняють вантажні транспортні засоби, потребує не громадського контролю, а реагування органів центральної виконавчої влади і Національної поліції. 
       Зухвалість жестів непокори водії переходить у розряд відкритого хуліганства. Водії вантажівок показують дулі працівникам державної інспекції - грубий жест, що означає вищий ступінь глузування і приниження. 
       Якщо таку тенденцію «взаємоповаги» учасників дорожнього руху не зупинити, говорити про аварійність, безпеку дорожнього руху чи безпечне перевезення великовагових і небезпечних вантажів немає жодного сенсу.  

«Герої парковки» незабаром будуть почувати себе не так привільно

14 грудня 2015 (14:48:26)

       «Герої парковки» незабаром будуть почувати себе не так привільно, як зараз, якщо парламентарії приймуть Законопроект № 3584 від 04.12.2015 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо вдосконалення паркування транспортних засобів», які розробили народні депутати Ар'єв В.І., Геращенко А.Ю., Діденко І.А. та інші.
       У даному проекті чітко описано, за які порушення будуть евакуювати автомобіль:
       - якщо ТЗ поставлено на проїзній частині в два і більше рядів;
       - на трамвайних і залізничних шляхах;
       - на пішохідних переходах і ближче 10 м від них з обох боків;
       - на посадкових майданчиках для зупинки маршрутних транспортних засобів;
       - у місцях, де буде неможливим зустрічний роз'їзд або об'їзд транспортного засобу;
       - у місцях, де транспортний засіб закриває від інших водіїв сигнали світлофора або дорожні знаки;
       - ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду тощо;
       - якщо транспортний засіб своїм розташуванням унеможливлює рух інших транспортних засобів;
       - створює перешкоди для руху пішоходів;
       - порушує схему паркування транспортних засобів таким чином, що блокує проїзд по більш ніж одній смузі руху;
       - перешкоджає руху громадського транспорту, руху або роботі снігоприбирального та іншого технологічного комунального транспорту, аварійних або оперативних служб.
 

Доповідь про безпеку дорожнього руху у світі - 2015

12 грудня 2015 (09:47:48)

       За даними «Глобальної доповіді про стан безпеки дорожнього руху у світі 2015 р.» Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВОЗ), незважаючи на поліпшення в області безпеки дорожнього руху, в результаті дорожньо-транспортних пригод щорічно гине близько 1,25 мільйона чоловік.
      Країни, які досягли найбільших успіхів у зниженні смертності в результаті ДТП, домоглися цього завдяки поліпшенню законодавства, забезпечення виконання і підвищення безпеки доріг і транспортних засобів.
      У цьому звіті, третьому в цій серії, викладена глобальна ситуація в області безпеки дорожнього руху з приділенням особливої ​​уваги пробілам, для заповнення яких країнам і міжнародному співтовариству необхідно діяти прискореними темпами і в більш широких масштабах. 
                 
Доповідь мовою автора: 

Технічний огляд повертається: Хто? Що? Коли?

10 грудня 2015 (22:42:09)

       Руйнуючи остаточно сподівання багатьох автомобілістів, уряд схвалив введення з 2019 року, скасованого в 2011 році, обов’язкового технічного огляду для легкових автомобілів, з 2015 року – для вантажівок, з 2017 року – для автобусів, а з 2022 року – для мотоциклетної техніки.
       Дані положення були схвалені урядом 9 грудня в рамках презентації законопроекту “Про приведення законодавства України у сфері автомобільного транспорту у відповідність до актів Європейського Союзу”.
      Також, згідно з документом, пропонується ввести установку пристроїв для обмеження швидкості вантажних автомобілів до 90 км/год (з 2015 року), автобусів – 100 км/год (з 2017 року) та шкільних автобусів – 70 км/год.
       Крім того, з 2021 пропонується ввести ліцензування вантажоперевізників (більше 3,5 тонн), а також до 2019 року ввести обов’язкову перевірку часу роботи/відпочинку водіїв громадського транспорту за допомогою тахографів.
       У Мінінфраструктури зазначили, що для приведення українського законодавства у відповідність до європейських норм необхідно імплементувати 14 законодавчих актів Євросоюзу.
       Як повідомлялося, в кінці 2014 року керівництво МВС повідомило, що українцям не уникнути повернення техогляду автомобіля, оскільки норма обов’язкової перевірки технічного стану транспортних засобів передбачена Директивою Євросоюзу щодо перевірок придатності до експлуатації автомобілів і автопричепів, яку Україна прийняла разом з Угодою про асоціацію з ЄС, і ця Директива має бути впроваджена в Україні, згідно з планами, протягом 5 років.
       Обов’язковий техогляд був скасований в 2011 році, а проведення техконтролю доручили комерційним СТО.

_______________________

Сторінки: «« « 1 2 3 4 » »» Читати спочатку