Громадська Спілка "СУСАР" 09.2015

СУСАР на дорозі державного значення М-06 Київ-Чоп, Житомирщина

        Фахівцями Спілки проведено власні дослідження щільності транспортного потоку спецавтотранспорту, який здійснював перевезення небезпечних вантажів на автомобільній дорозі державного значення. У ході проведення заходів зверталась також увага на зовнішнє маркування  транспортних засобів, дотримання водіями автоцистерн вимог безпеки під час стоянки та інших обов’язкових вимог Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів. 
        Проведено опитування водії на деяких АЗС, надана практична допомога та консультації щодо додаткового комплектування  транспортних засобів, оформлення товаротранспортних документів, безпечного проведення робіт пов’язаних з відвантаженням небезпечних вантажів в умовах АЗС. 
        Зібрані дані, власний аналіз стану перевезень небезпечних вантажів буде використаний для підготовки пропозицій до компетентних органів, по підвищенню рівня безпеки первезень. 
        Працівники Спілки та патрульні поліцейські обмінялися власним баченням принципів безпеки дорожнього перевезення небезпечних вантажів, правоохоронці підтримали ініціативи громадського об’єднання у створенні безпечних і комфортних умов для учасників спеціального автодорожнього руху.  
          
                                                                     Голова Спілки  В.Безбах    

Робочий візит фахівців ГС «СУСАР» на Рівненщину

        З метою реалізації статутних завдань і мети громадського об’єднання, у рамках проекту «КАСКАД», працівниками Спілки проведено робочу зустріч з відповідальними особами ПАТ «РІВНЕАЗОТ» OSTCHEM – уповноваженими з питань безпеки дорожнього перевезення небезпечних вантажів.
       РІВНЕАЗОТ - найбільше хімічне підприємство у Західній Україні, яке спеціалізується на виробництві азотних добрив – аміаку та аміачної селітри, а також є єдиним в Україні виробником ВАС (вапняно-аміачної селітри). Крім того, «РІВНЕАЗОТ» – один із найбільших виробників адипінової кислоти в Україні.
       З Уповноваженими підприємства обговорено ряд проблемних питань, зокрема щодо підвищення безпеки перевезень небезпечних вантажів автомобільним транспортом. Зосереджено особливу увагу на організації дорожніх перевезень небезпечних вантажів в аграрній сфері. Фахівцями об’єднання та уповноваженими заводу приділено увагу якості підготовки водіїв спеціалізованого автотранспорту у регіоні, дотриманню суб’єктами перевезень небезпечних вантажів вимог спеціальних Правил, впровадженню передових методів та досвіду європейських країн в організації логістики небезпечних вантажів, у тому числі щодо відправлення небезпечних речовин і виробів. 
       Сподіваємось на подальшу взаємодію та створення безпечних і комфортних умов для господарської діяльності у даній сфері. 

                                                                       Голова Спілки  В.Безбах    

"Аномальні зони" і аварійність

       Високому числу аварій на дорозі можна спробувати знайти наукове пояснення. Існує думка, що 80% ДТП відбувається з вини електромагнітних полів. В усякому разі, в цьому упевнений доктор технічних наук Любомир Сопільник. Близько тридцяти років пропрацювавши в структурі ДАІ, львів'янин побачив немало аварій за своє життя і, врешті-решт, прийшов до висновку, що все це неспроста. Поспілкувавшись з ученими, полковник міліції повірив в те, що під впливом сильного електромагнітного поля чоловік не може контролювати свою поведінку, тим більше на дорозі з величезною інтенсивністю. Вивчивши ситуацію в Києві, Сопільник був уражений результатами.
      Карта перевищення норми електромагнітних полів практично збіглася з картою місць концентрації ДТП. Львівський учений об'їздив і багато інших "підозрілих" трас країни. На деяких дорогах рівень електромагнітного поля в 650(!) разів перевищував допустимі норми. За його словами, уникнути згубної дії електромагнітного випромінювання на трасі практично неможливо, так само, як і неможливо його погасити. Тому кращий варіант - об'їжджати такі зони.
      Науково доведено, що геопатогенний чинник певною мірою може робити вплив на ситуацію з дорожньою безпекою. «Що відбувається в тому випадку, якщо дорога прокладена в зоні ТР (Тектонічного розлому)? Організм людини, на 80% що складається з води і включає до складу крові елементи заліза, хороший «провідник» електромагнітних хвиль. Коли людина їде в автомобілі по дорозі, розташованій над ТР, він знаходиться під впливом цієї зони, яка до того ж підсилює електроустаткування автомобіля. В цей час міняється структура крові. Організм починає виробляти поки невивчені ферменти, які разом з кров'ю потрапляють в мозок і впливають на ті його ділянки, які відповідають за свідомість. На декілька митей водій може втратити контроль над своєю свідомістю», - говорить екстрасенс І. Костік.
      Знак із зображенням чорної крапки - нагадування водіям про те, що слід бути особливо сконцентрованими за кермом на дорозі у вказаному місці. 
      У різних країнах складаються рейтинги небезпечних і безпечних доріг з урахуванням впливу геопатогенних зон, що дозволяє оптимально використовувати засоби на їх ремонт і розвиток.
      У США, Англії, Франції нічого не будують і не прокладають нові дороги без рекомендацій оператора біолокації. Практикується і установка дорожніх знаків в місцях, де найчастіше відбуваються ДТП.
      Керівник муніципального агентства Pilsегtsaimniecе©ba Андрій Бальчун, ще у травні 2010 році сказав, що ідея встановити на небезпечних перехрестях і ділянках вулиць дорожній знак з чорною крапкою, цікава і вимагає серйозного вивчення. 
       Лише через п’ять років ідея була втілена у державний стандарт України: попереджувальний знак 1.41 «Місце (ділянка) концентрації дорожньо-транспортних пригод», п. 10.3.43  ДСТУ 4100:2014 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування»  
                                                   
                                                            Прес-секретар Спілки Т.Чабан    
         

Унікальне дослідження в Латвії!

       Під впливом Місяця кількість ДТП збільшується на 25%.
      Під час новомісяччя і коли місяць на-вповні кількість дорожньо-транспортних пригод значно збільшується, Місяць в апогеї підвищує небезпеку на дорогах - і це тільки один з висновків астрологів, до яких прийшли в світі, протягом довгих років вивчаючи вплив небесних світил на автомобілістів і статистику транспортних пригод.
      У Латвії подібні дослідження не проводилися, тому сертифікований астролог і нумеролог Крістапс Банкіс і студентка соціологи та астрології Ілвія Гайдукович провели аналіз даних Дирекції з безпеки дорожнього руху (ДБДД), щоб з'ясувати, чи має ситуація на дорогах Латвії істотну зв'язок з Місячним циклом.
      Повний текст мовою автора: 
      Дорече, дослідженням впливу деяких соціальних факторів та астрономічних явищ на рівень аварійності в Україні проводились у Науково-дослідному центрі з безепеки дорожнього руху Департаменту ДАІ МВС України, ще у 2003 році (Науково-технічний вісник 2003/3-4 (16)). Нажаль, наукові дослідження стану аварійності з урахуванням астрологічних явищь, інтенсивності геомагнітного поля та інших факорів Державтоінспекцією не проводяться, хоча у європейських країнах даному питанню приділяється належна увага. 

                                                                  Прес-секретар Спілки Т. Чабан
                                                            

В Австралії створили 18-тонний будинок на колесах

        Цей мікроавтобус більше схожий на танк, але за словами виробників це просто будинок на колесах для подорожей по світу. Очевидно, і по гарячих точках теж. Машина важить цілих 18 тонн, оснащена величезними колесами і суперпотужним двигуном, а всередині - всі необхідні зручності і умови для життя.
        Масивний автомобіль Action Mobil Global XRS 7200 був виготовлений в Заальфельдене, Австрія. Потужність його двигуна складає 720 кінських сил, а ціна 890 000 доларів. Крім основних зручностей, тут є супутникове телебачення, пральна машина та сушіння, а також підйомник для транспортування мотоцикла.
        «Цей розкішний шестиколісний автодом захоплює своїми чіткими лініями, оптимальною функціональністю для тривалих поїздок по місцевості з бездоріжжям, і своєю домашньою атмосферою», - кажуть виробники Action Mobil. Незважаючи на вражаючі розміри, це не найбільша машина цієї фірми. 
        Спеціальна модель Desert Challenger важила всі 30 тонн і стоїть більш 1,5 млн. доларів.

СУСАР на західному форпості ДАІ Вінниччини

       24 вересня 2015 року на стаціонарному посту ДАІ «Літин» Вінницької області проводився громадський контроль за дотриманням водіями Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів та реагуванням на порушення з боку працівників ДАІ. Під час заходів було виявлено ряд невідповідностей спеціальним Правилам. На увагу заслуговує транспортний засіб – автоцистерна «Mercedes-Benz» з логотипом «Motto», який перевозив вантаж підвищеної небезпеки – бензин моторний (UN 1203). Під час перевірки перевізних документів у водія, з’ясовано, що відсутній допуск транспорту на перевезення такого вантажу, товаротранспортна накладна оформлена неналежним чином, автомобіль маркований інформаційними таблицями UN 1202, які не відносяться до небезпечного вантажу, який перевозився, а також у кабіні водія знаходилась стороння особа, яка не пройшла спеціальну підготовку, що заборонено Правилам дорожнього перевезення небезпечного вантажу. Не зрозуміло, яким чином проводиться контроль уповноваженим з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів на підприємстві, якому належить спеціалізований транспортний засіб. 
        Необхідно відмітити і суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, які переслідують не лише власні комерційні інтереси, але й дотримуються Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів та забезпечують належну інформативність для інших учасникам дорожнього руху. У даному випадку водій автомобіля «Renault», який перевозив небезпечний вантаж – бітум UN 3257 і виконав необхідні вимоги спеціального законодавства.   
        Громадським об’єднанням буде проведена відповідна роз’яснювальна робота та вжиті заходи громадського реагування. 

        В черговий раз звертаємось до керівників підприємств, установ і організацій, не ризикуйте чужим життям, не позбавляйте законного права учасників дорожнього руху на комфортність і безпеку руху!      

                                                                           Голова Спілки
                                                                           В. Безбах     

На Дніпропетровщині ДТП за участю трьох вантажівок

      Жахлива дорожньо-транспортна пригода сталася вчора, о пів на третю ночі. На 38 кілометрі автодороги «Дніпропетровськ - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка» зіткнулися три великогабаритні вантажівки.
      За попередніми даними з боку Дніпропетровська в напрямку села Петриківка рухався автомобіль «MAN TGA 18/430» з напівпричепом «ПР BODEX», водій якого на даній ділянці автодороги відволікся від керування (сон за кермом) та скоїв наїзд на напівпричіп «LAMBERET» автомобіля «DAF». Після зіткнення вантажівки зупинились на правій смузі руху. Через деякий час після скоєння дорожньо-транспортної пригоди на напівпричіп автомобіля «MAN» скоїв наїзд ще один автомобіль «DAF» з напівпричепом «KRONE», керманич якого теж відволікся від керування (сон за кермом).
       Внаслідок автопригоди водій вантажівки «DAF» з напівпричепом «KRONE» від отриманих тілесних ушкоджень загинув на місці події. Державтоінспекція неодноразово нагадувала водіям про уважність та обережність. Однак багато керманичів вантажного транспорту не дослухаються до порад. Зазначені пригоди нерідко супроводжуються людськими жертвами й значними матеріальними збитками.
       Пам’ятайте! Правила дорожнього руху забороняють водієві керувати транспортним засобом у стані стомлення (п.2.9б ПДР України), переоцінка власних сил і можливостей під час безперервного руху впродовж довгого часу, може призвести до трагічних наслідків.
       Джерело: http://www.sai.gov.ua/ua/news/2/6807.htm ;

_______________________

Сторінки: 1 2 3 4 5 » »» Читати спочатку