Понад 40 домоволодінь постраждали в результаті вибуху автопричепу на Ставропіллі

23 травня 2015 (22:32:13)

     Вранці 11 травня 2015 року на автотрасі в районі села Надії сталося загоряння автопричепи з ємностями з акриловою фарбою. У результаті впливу полум'я стався розрив ємностей із запалюванням фарби.

       Причіп з хімікатами рухався за маршрутом Туреччина - Грузія - Північна Осетія - Омськ. Попередньою причиною загоряння та подальшого вибуху послужило загоряння гальмівного барабана автомобіля.

     За даними крайової прокуратури, в результаті події вибуху було пошкоджено 41 домоволодіння, 4 нежитлових приміщення і 2 автомобілі. Для місцевих жителів, майну яких було завдано збитків, організований прийом фахівців для надання юридичної допомоги.

      В даний час проводиться дослідча перевірка, призначено пожежо-вибухо-технічну, хімічну експертизи.

  Джерело: http://news.1777.ru/25555-svyshe-40-domovladeniy-postradali-v-rezultate-vzryva-avtopricepa-na-stavropole.html

 

Увага! Внесено зміни до Порядку проведення спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів

20 травня 2015 (23:34:34)

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ 

ПОСТАНОВА

від 8 квітня 2015 р. № 186 
Київ

Про внесення змін до Порядку проведення спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів

 

     Кабінет Міністрів України постановляє:

 

     Внести до Порядку проведення спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 р. № 1285 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 83, ст. 3086), такі зміни:

 

     в абзаці першому пункту 3 слово “ Мінтрансзв’язку ” замінити словом               “Мінінфраструктури”;

 

     у пункті 4:

     в абзаці першому слово “ Мінтрансзв’язку ” замінити словом              “Мінінфраструктури ”;

     в абзаці третьому слова “ екзаменаційні білети і ” виключити;

     абзац сьомий після слова “ знань ” доповнити словами “, та здійснюють контроль за навчанням та перевіркою знань в порядку, встановленому відповідно до своєї компетенції Мінінфраструктури та МВС”;

 

     пункт 6 після абзацу другого доповнити новим абзацом такого змісту:

“ формують екзаменаційні білети із завдань, що входять до складу затверджених тестів;”.

 

      У зв'язку з цим абзаци третій - п'ятий вважати відповідно абзацами четвертим - шостим.

 

 

Прем'єр–міністр України 

                                                   А. ЯЦЕНЮК

 

Інд. 21



Перевернута автоцистерна з бітумом паралізувала рух на Московському шосе

18 травня 2015 (16:03:44)

         14 травня поточного року, в Ленінградській області, Росія сталася аварія.

         Автоцистерна, яка перевозила бітум, перекинулась на 595 км. траси «Росія» (М-10).

       За даними дорожньої поліції, інцидент стався близько першої години дня в околицях населеного пункту Бабино - 2. В результаті аварії бітум вилився на проїжджу частину. Даних про долю водія автоцистерни поки немає.

         В наслідок автопригоди зіткнулось дев'ять транспортних засобів.  

        Джерело: http://yasnonews.ru/news/rossiya_i_mir/perevernuvshayasya-cisterna-s-bitumom-paralizovala/

Техногенна катастрофа в Сумах - розлив небезпечної речовини з цистерни автомобіля

18 травня 2015 (15:08:20)

        «Поки Арсеній Петрович і силовики в Чорнобильській пущі боролися з пожежею і на тлі заходу фотографувалися біля вертольотів, сталася ще одна трагедія, яку вже 15 днів ніхто не помічає», - написав український журналіст Олександр Захаров.

      30 квітня в Лазаревському районі міста Суми стався розлив хімічної речовини з цистерни автомобіля.

      На початку ніхто не звернув уваги на цей інцидент, але погіршення самопочуття мешканців прилеглих будинків і поява на місці розливу співробітників служби НС свідчило про те, що в цистерні автомобіля, що належить ТОВ «Сервісний центр регенерації масел», знаходилося небезпечна речовина.

       Тривалі розбори дали результат - на вулицях міста виявився гептил. Але місцева влада не поспішали з розслідуванням причини аварії, а медики традиційно відмовлялися реєструвати постраждалих. І лише 5 травня, в перший робочий день після свят і на шосту добу після аварії, відбулося позачергове засідання виконкому міської ради.

    Виявилося, що жителі міста не проінформовані про те, що трапилося і не проінструктовані, як вести себе в даній ситуації. Розбираючись в причинах того, що сталося, мер Микола Нога заявляє: «Загроза для населення була з першого дня и залишається сьогодні".

     Завідуюча Шосткінським міськрайонним відділом Сумського обласного лабораторного центру Держсанепідслужби Ірина Хаміцевіч, повідомила, що в пробах ґрунту є 20-кратне перевищення вмісту хлорорганічних пестицидів. Перевищення норм також підтвердили і ДСНС.

       «За гептилу в 1,6 і 3,3 рази, деякі інші речовини перевищують в 66 разів. Уряд повинен визнати цю ситуацію, як катастрофу», - говорить депутат Шосткінської міськради Віктор Мозолевський.

     Місцева влада звернулася до обласної комісії по ТБ і НС з проханням попередньо визнати подію в Шостці надзвичайною ситуацією державного рівня.

      Виконком міськради звернувся в між райвідділу СБУ, райдержадміністрацію, міськвідділ міліції, Міністерство екології та природних ресурсів щодо заборони роботи підприємств ТОВ «Елга» і ТОВ «Сервісний центр регенерації масел» і провести дегазацію території, на якій розміщені дані підприємства. Крім того, міська влада хоче прибрати отрути з несанкціонованого звалища між Шосткою та с. Ковтунове.

     «Було завезено 140 тонн гептилу і 500 тон пестицидів. Все це змішувалося саме на базі цього підприємства. І вивозилося на територію Шостки та Шосткінського району. Гептил небезпечний тим, що має кумулятивну властивість, має властивість накопичуватися в організмі», - розповідає керівник екологічних програм громадської організації  «Розбудова» Максим Бродецький.

       Відходи не утилізували, а скидали, що підтверджують і правоохоронці. Вони вже почали кримінальне провадження, під підозрою - один з керівників фірми. Незважаючи на всі ознаки екологічної катастрофи, в Києві мовчали і займалися більш «важливими» справами, лише вказали не влаштовувати істерик.

 Джерело: http://pravdoryb.info/tekhnogennaya-katastrofa-vsumakh--razliv-opasnogo-veschestva-kiev-neobraschaet-vnimanie-foto-video.html

 

Незаконний продаж палива з автоцистерни

14 травня 2015 (13:39:43)

    Більше 40 тонн дизельного пального вилучили з незаконного обігу оперативні співробітники Головного управління ДФС у Вінницькій області. Підпільний продаж здійснювався з автоцистерни-причепа у промисловому районі м. Вінниці без дозвільних документів, за готівку. Реалізація не фіксувалася касовим апаратом або розрахунковими чеками, відтак, із виручених коштів до бюджету не надходило жодної гривні податків і зборів.

        В ході огляду нелегальний товар на суму понад 860 тис. грн. описаний та вилучений (загальна вартість вилучених товарно-матеріальних цінностей становить більше 1,3 млн. грн.). Слідчими розпочато кримінальне провадження за ст. 204 Кримінального кодексу України за фактом незаконного зберігання з метою подальшої реалізації паливно-мастильних матеріалів.

         Вилучення відбулося в рамках загальнодержавної операції «Акциз-2015», спрямованої на очищення ринку підакцизних товарів від фальсифікату та незаконно ввезеної на територію країни підакцизної продукції, збільшення надходжень акцизного податку до державного бюджету, а також операції «Нафтопродукт-2015», що спрямована на протидію виготовленню і реалізації нафтопродуктів і паливно-мастильних матеріалів без сплати акцизного податку.

          Джерело: http://www.myvin.com.ua/ua/news/stuff/34642.html ;

СУСАР інформує

13 травня 2015 (21:59:36)

   На даний час, Громадською Спілкою проводиться активна робота по дослідженню проблемних питань у сфері дорожнього перевезення небезпечних вантажів, вивчається стан перевезень великогабаритних і великовагових вантажів. Проводиться моніторинг автопригод у сфері спеціальних вантажних перевезень, аналізується роль суб’єктів перевезення та контролюючих державних органів у створенні безпечних умов для життєдіяльності громадян та охорони навколишнього природного середовища.

   Визначається коло відповідних міністерств, відомств та інших органів центральних виконавчої влади з метою залучення їхніх представників до співпраці та приєднання до європейських принципів безпеки у сфері перевезень небезпечних вантажів автомобільним транспортом.

   Проводяться консультації з представниками приватного сектору та громадськими об’єднаннями, із залученням їх до процесу об’єднання, як представників користувачів Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів. Насамперед це представники хімічної, нафтової, газовій промисловості, транспортного сектору, виробників тари, автоцистерн, транспортних засобів, професійних спілок, союзів, асоціацій з питань запобігання нещасних випадків на виробництві, навчальних організацій тощо.

     Спілка приймає участь у розробленні проекту регіональної програми підвищення безпеки перевезень небезпечних вантажів на території Вінницької області на 2015-2020 роки.      

Країни - учасниці Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів

9 травня 2015 (18:24:33)

   Станом на 1 серпня 2013 договірними сторонами ДОПНВ є наступні 48 держав: Австрія, Азербайджан, Албанія, Андорра, Білорусь, Бельгія, Болгарія, Боснія і Герцеговина, колишня Югославська Республіка, Македонія, Угорщина, Німеччина, Греція, Данія, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Казахстан, Кіпр, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Мальта, Марокко, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Республіка Молдова, Російська Федерація, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Сполучене Королівство, Таджикистан, Туніс, Туреччина, Україна, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чорногорія, Чеська Республіка, Швейцарія, Швеція та Естонія.

    Інтерактивна карта: http://www.unece.org/trans/maps/number-of-un-transport-conventions-and-agreements-per-country.html

_______________________

Сторінки: «« « 64 65 66 67 68 69 » »» Читати спочатку