Країни - учасниці Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів

9 травня 2015 (18:24:33)

   Станом на 1 серпня 2013 договірними сторонами ДОПНВ є наступні 48 держав: Австрія, Азербайджан, Албанія, Андорра, Білорусь, Бельгія, Болгарія, Боснія і Герцеговина, колишня Югославська Республіка, Македонія, Угорщина, Німеччина, Греція, Данія, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Казахстан, Кіпр, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Мальта, Марокко, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Республіка Молдова, Російська Федерація, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Сполучене Королівство, Таджикистан, Туніс, Туреччина, Україна, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чорногорія, Чеська Республіка, Швейцарія, Швеція та Естонія.

    Інтерактивна карта: http://www.unece.org/trans/maps/number-of-un-transport-conventions-and-agreements-per-country.html

На трасі неподалік Мукачева загорівся бензовоз

8 травня 2015 (11:02:06)

      Пожежа на дорозі. На трасі Київ - Чоп неподалік Мукачева гасили бензовоз. На щастя обійшлося без жертв. Чому загорілась автівка наразі з’ясовують. Рятувальники та працівники ДАІ прибули за 4 хвилини після виклику.

       Повідомив про надзвичайну ситуацію водій, який обганяв бензовоз і побачив полум’я.
     Кермувальник бензовоза розповідає: у дзеркалі заднього огляду побачив чорний дим, зупинився, вийшов і побачив позаду кабіни полум’я, яке загасив вогнегасником. Ймовірною причиною вважає поломку турбіни.

    Водій припускає, що деталь китайського виробництва була бракована, оскільки  її замінили буквально перед поїздкою. Справжню причину загоряння з’ясує слідча група.

     Джерело: https://zakarpattya.net.ua/Zmi/139575-Na-trasi-nepodalik-Mukacheva-zahorivsia-benzovoz-VIDEO

 

В Україні хочуть запровадити електронну систему для зважування вантажного транспорту

1 травня 2015 (11:56:13)
           
         Директором департаменту автотранспорту та стратегічного планування автодоріг Міністерства інфраструктури України призначено Романа Хміль. Про це заявив міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський на брифінгу 3.04.2015 р Нагадаємо, Роман Хміль - засновник соціальної ініціативи з благоустрою доріг «Моя дорога». Кореспонденту журналу «Транспорт» вдалося поспілкується з майбутнім директором департаменту і дізнатися, яке його бачення щодо вирішення проблем, що склалися в транспортно-дорожньому комплексі України.

     - Як ідуть справи з законодавчими ініціативами щодо введення плати за проїзд великовантажних автомобілів?

       - Поки введення плати за проїзд вантажівок понад 12 т - питання дискусійне. Однозначним пріоритетом для нас є введення штрафів за перевантаження. Є норми навантаження на автомобільну вісь, але більшість перевізників їздять з перевантаженням 30-40%, деякі - в 3 рази більше везуть, ніж дозволено. Для контролю за навантаженнями на дорогах ми готуємо проект зі Світовим банком, який він буде фінансувати, називається проект «Зважування в русі».

       Рані контролем за перевагою займалася Укртрансінспекція, інспектор зупиняв вантажний транспорт, зважував його. Це була дуже корупційна модель, тому як водієві дешевше було відкупиться. До слова, мінімальний штраф за перевантаження становить 1,7 тис. Грн.

        - Не могли б Ви розповісти докладніше про підготовлюваний проект зі Світовим банком?

       - Ми хочемо впровадити електронну систему для зважування вантажного транспорту.      Зараз вже є системи, які зважують автомобіль в русі. У пілотному режимі такий комплекс вже реалізований на 26 км траси Київ-Житомир. Ми маємо статистику за рік, скільки і з яким перевантаженням проїхало по даному напрямку вантажних авто.

    10.06.2013 р представникам ЗМІ продемонстрували роботу першої в Україні автоматизованої системи вагового контролю. Експериментальну установку для визначення перевантажених автомобілів «Укравтодор» розмістив в с .Капітановка (Київська обл.) На дорозі Київ-Чоп.

         - Скільки таких комплексів потрібно встановити в Україні?

        - Для того щоб накрити основні магістралі країни, таких точок необхідно від 50 до 100 по Україні. По термінах - все залежить про прийняття законопроекту, який дозволить зважувати автомобіль в русі і штрафувати за перевантаження. Це схожий проект на проект ДАІ з контролю і фотофіксації порушення швидкісного режиму. Він існував, але потім його скасували. Зараз готується новий законопроект по фотофіксації.

     - За скільки часу можна побудувати таку електронну систему для зважування вантажного транспорту?

         - Для того щоб побудувати 100 точок, необхідно 3 місяці, ще 3 місяці слід взяти для введення в експлуатаційний режим. Оптимістичний дедлайн - січень 2016, песимістичний - кінець 2016 або, якщо ВР заблокує законопроект, доведеться повернути інспекторів Укртрансінспекції, але відомство перебуває у стані реформування.

      Зараз в Укртрансінспекції проходить реформування. На мою думку, щоб уникнути корупції в цьому секторі необхідно платити інспекторам відомства нормальні зарплати, 20 тис. Грн., Плюс премія і відсоток від зібраних штрафів. Тоді людина буде мотивований покарати порушника, а не гроші брати собі в кишені. Але це буде вибірковий контроль, 100 інспекторів на всю країну.

      - Повертаючись до законопроекту про введення плати за проїзд вантажівок масою 12 т. У Федерації роботодавців транспорту України відзначали, що основний недолік законопроекту - відсутність гарантій, що зібрані з власників большегрузов кошти підуть на ремонт і будівництво доріг. Як Ви думаєте можна вирішити це питання?

     - Проблема в тому, що всі надходження йдуть в загальний фонд бюджету і це незахищена стаття, і вона фінансується за залишковим принципом. Це велика проблема. Ми будемо подавати законопроект про державний дорожньому фонді та територіальному дорожньому фонді на місцях. Надходження від акцизу повинні йти в цей окремий державний дорожній фонд, і тоді ми будемо мати цільове фінансування і зможемо контролювати надходження. І якщо буде введена плат за проїзд вантажного транспорту, вона буде спрямована в цей дорожній фонд, і ці гроші будуть йти на ремонт дороги.

     - Загалом скільки потрібно коштів, щоб відремонтувати українські дороги?

    - Ремонт доріг сильно залежить від фінансування. Доріг державного значення є 50 тис. Км, 97% цих доріг зношені, їх необхідно ремонтувати. Їх можна відремонтувати за 10 років, якщо мати 50 млрд грн. фінансування, або за 5 років, якщо буде 100 млрд грн. фінансування на рік. Це фінансування буде залежати від ситуації в Україні. У поточному році фінансування «Укравтодору» становить 25 млрд грн., З яких левова частка піде на погашення кредитних зобов'язань.

      Джерело: http://transport-journal.com/

Про ліцензування видів господарської діяльності

1 травня 2015 (11:31:54)

       Метою прийнятої нової редакції закону є комплексне вдосконалення порядку ліцензування певних видів господарської діяльності з позиції спрощення для бізнесу та влади адміністрування процедур у сфері ліцензування.

       При цьому варто зазначити, що у статті 7 зазначеного закону одним із видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, визначено перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів річковим, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, а також новий вид діяльності - міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом.

         Відповідно до прикінцевих та перехідних положень закону, доручення Кабінету Міністрів України заінтересовані органи виконавчої влади повинні подати проекти рішень Уряду щодо затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності за видами господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, що включають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії.

             У разі запровадження ліцензування нового виду господарської діяльності або нової частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, ліцензійні умови провадження нового виду господарської діяльності або нової частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, набирають чинності у строк, необхідний для приведення суб’єктом господарювання своєї діяльності у відповідність із вимогами ліцензійних умов, але не менш як через два місяці з дня їх прийняття.

          Нагадуємо, що 28 червня 2015 року набирає чинності Закон України № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності», який було опубліковано в офіційному друкованому виданні Верховної Ради України «Голос України» від 28.03.2015 №56

5 травня Україна та Німеччина підпишуть спільне комюніке про співпрацю у сфері транспорту

1 травня 2015 (10:59:56)
     5 травня Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський і Державний секретар Міністерства транспорту та цифрової інфраструктури Федеративної Республіки Німеччина Райнер Бомба підпишуть спільне комюніке про підтримання постійного систематичного діалогу на найвищому рівні в інтересах динамічного розвитку співпраці, спрямованої на розвиток транспортної галузі обох країн.
     Також будуть проголошені підсумки переговорів робочих групу складі українських і німецьких експертів з питань залізничного транспорту, дорожнього господарства і судноплавства внутрішніми водними шляхами. 
     Джерело: 

Автопригода по вині Негабариту

1 травня 2015 (10:27:30)

     30 квітня 2015 року по Барському шосе, біля села Пултівці, Вінницького району, Вінницької області сталася автопригода із-за обриву кабелю електромереж негабаритним вантажем, який перевозився автомобілем "ІВЕКО". У наслідок пригоди постраждав водій та пошкоджено автомобіль «РЕНО КЕНГО», який наїхав колесом на обірваний кабель. Правоохоронними органами проводиться перевірка причин ДТП та умов безпечності перевезень. 

У Кременчуці вибухнув бензовоз

28 квітня 2015 (12:08:00)

     27 квітня в 17:11 в Автозаводському районі, в ремонтному цеху, під час проведення зварювальних робіт стався вибух автоцистерни для перевезення нафтопродуктів.
     Як повідомляє прес-служба місцевого управління Держслужби надзвичайних ситуацій, від охорони одного з підприємств в 16.59 надійшло повідомлення про те, що на його території по вул. Свиштовська стався вибух в ремонтному боксі, а саме вибухнув бензовоз місткістю 38 м³. Вибухом вирвало задню частину цистерни.
     В результаті вибуху працював там електрозварник отримав травми і каретою швидкої допомоги доставлено в 1-ї міської клінічної лікарні м.Кременчука. Стан потерпілого - середньої тяжкості.
     Крім того, відбулося руйнування бетонних елементів будівлі, вибито вікна цеху.
На поруч розташованої стоянці для власного автотранспорту, вибуховою хвилею, уламками бетону і скла пошкоджено лакофарбове покриття 12-ти легкових автомобілів.
     За інформацією рятувальників, причина вибуху встановлюється.
     Як повідомляє прес-служба місцевого управління Держслужби надзвичайних ситуацій, від охорони одного з підприємств в 16.59 надійшло повідомлення про те, що на його території по вул. Свиштовська стався вибух в ремонтному боксі, а саме вибухнув бензовоз місткістю 38 м³. Вибухом вирвало задню частину цистерни.

_______________________

Сторінки: «« « 63 64 65 66 67 68 » »» Читати спочатку