Техногенна катастрофа в Сумах - розлив небезпечної речовини з цистерни автомобіля

18 травня 2015 (15:08:20)

        «Поки Арсеній Петрович і силовики в Чорнобильській пущі боролися з пожежею і на тлі заходу фотографувалися біля вертольотів, сталася ще одна трагедія, яку вже 15 днів ніхто не помічає», - написав український журналіст Олександр Захаров.

      30 квітня в Лазаревському районі міста Суми стався розлив хімічної речовини з цистерни автомобіля.

      На початку ніхто не звернув уваги на цей інцидент, але погіршення самопочуття мешканців прилеглих будинків і поява на місці розливу співробітників служби НС свідчило про те, що в цистерні автомобіля, що належить ТОВ «Сервісний центр регенерації масел», знаходилося небезпечна речовина.

       Тривалі розбори дали результат - на вулицях міста виявився гептил. Але місцева влада не поспішали з розслідуванням причини аварії, а медики традиційно відмовлялися реєструвати постраждалих. І лише 5 травня, в перший робочий день після свят і на шосту добу після аварії, відбулося позачергове засідання виконкому міської ради.

    Виявилося, що жителі міста не проінформовані про те, що трапилося і не проінструктовані, як вести себе в даній ситуації. Розбираючись в причинах того, що сталося, мер Микола Нога заявляє: «Загроза для населення була з першого дня и залишається сьогодні".

     Завідуюча Шосткінським міськрайонним відділом Сумського обласного лабораторного центру Держсанепідслужби Ірина Хаміцевіч, повідомила, що в пробах ґрунту є 20-кратне перевищення вмісту хлорорганічних пестицидів. Перевищення норм також підтвердили і ДСНС.

       «За гептилу в 1,6 і 3,3 рази, деякі інші речовини перевищують в 66 разів. Уряд повинен визнати цю ситуацію, як катастрофу», - говорить депутат Шосткінської міськради Віктор Мозолевський.

     Місцева влада звернулася до обласної комісії по ТБ і НС з проханням попередньо визнати подію в Шостці надзвичайною ситуацією державного рівня.

      Виконком міськради звернувся в між райвідділу СБУ, райдержадміністрацію, міськвідділ міліції, Міністерство екології та природних ресурсів щодо заборони роботи підприємств ТОВ «Елга» і ТОВ «Сервісний центр регенерації масел» і провести дегазацію території, на якій розміщені дані підприємства. Крім того, міська влада хоче прибрати отрути з несанкціонованого звалища між Шосткою та с. Ковтунове.

     «Було завезено 140 тонн гептилу і 500 тон пестицидів. Все це змішувалося саме на базі цього підприємства. І вивозилося на територію Шостки та Шосткінського району. Гептил небезпечний тим, що має кумулятивну властивість, має властивість накопичуватися в організмі», - розповідає керівник екологічних програм громадської організації  «Розбудова» Максим Бродецький.

       Відходи не утилізували, а скидали, що підтверджують і правоохоронці. Вони вже почали кримінальне провадження, під підозрою - один з керівників фірми. Незважаючи на всі ознаки екологічної катастрофи, в Києві мовчали і займалися більш «важливими» справами, лише вказали не влаштовувати істерик.

 Джерело: http://pravdoryb.info/tekhnogennaya-katastrofa-vsumakh--razliv-opasnogo-veschestva-kiev-neobraschaet-vnimanie-foto-video.html

 

Незаконний продаж палива з автоцистерни

14 травня 2015 (13:39:43)

    Більше 40 тонн дизельного пального вилучили з незаконного обігу оперативні співробітники Головного управління ДФС у Вінницькій області. Підпільний продаж здійснювався з автоцистерни-причепа у промисловому районі м. Вінниці без дозвільних документів, за готівку. Реалізація не фіксувалася касовим апаратом або розрахунковими чеками, відтак, із виручених коштів до бюджету не надходило жодної гривні податків і зборів.

        В ході огляду нелегальний товар на суму понад 860 тис. грн. описаний та вилучений (загальна вартість вилучених товарно-матеріальних цінностей становить більше 1,3 млн. грн.). Слідчими розпочато кримінальне провадження за ст. 204 Кримінального кодексу України за фактом незаконного зберігання з метою подальшої реалізації паливно-мастильних матеріалів.

         Вилучення відбулося в рамках загальнодержавної операції «Акциз-2015», спрямованої на очищення ринку підакцизних товарів від фальсифікату та незаконно ввезеної на територію країни підакцизної продукції, збільшення надходжень акцизного податку до державного бюджету, а також операції «Нафтопродукт-2015», що спрямована на протидію виготовленню і реалізації нафтопродуктів і паливно-мастильних матеріалів без сплати акцизного податку.

          Джерело: http://www.myvin.com.ua/ua/news/stuff/34642.html ;

СУСАР інформує

13 травня 2015 (21:59:36)

   На даний час, Громадською Спілкою проводиться активна робота по дослідженню проблемних питань у сфері дорожнього перевезення небезпечних вантажів, вивчається стан перевезень великогабаритних і великовагових вантажів. Проводиться моніторинг автопригод у сфері спеціальних вантажних перевезень, аналізується роль суб’єктів перевезення та контролюючих державних органів у створенні безпечних умов для життєдіяльності громадян та охорони навколишнього природного середовища.

   Визначається коло відповідних міністерств, відомств та інших органів центральних виконавчої влади з метою залучення їхніх представників до співпраці та приєднання до європейських принципів безпеки у сфері перевезень небезпечних вантажів автомобільним транспортом.

   Проводяться консультації з представниками приватного сектору та громадськими об’єднаннями, із залученням їх до процесу об’єднання, як представників користувачів Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів. Насамперед це представники хімічної, нафтової, газовій промисловості, транспортного сектору, виробників тари, автоцистерн, транспортних засобів, професійних спілок, союзів, асоціацій з питань запобігання нещасних випадків на виробництві, навчальних організацій тощо.

     Спілка приймає участь у розробленні проекту регіональної програми підвищення безпеки перевезень небезпечних вантажів на території Вінницької області на 2015-2020 роки.      

Країни - учасниці Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів

9 травня 2015 (18:24:33)

   Станом на 1 серпня 2013 договірними сторонами ДОПНВ є наступні 48 держав: Австрія, Азербайджан, Албанія, Андорра, Білорусь, Бельгія, Болгарія, Боснія і Герцеговина, колишня Югославська Республіка, Македонія, Угорщина, Німеччина, Греція, Данія, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Казахстан, Кіпр, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Мальта, Марокко, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Республіка Молдова, Російська Федерація, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Сполучене Королівство, Таджикистан, Туніс, Туреччина, Україна, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чорногорія, Чеська Республіка, Швейцарія, Швеція та Естонія.

    Інтерактивна карта: http://www.unece.org/trans/maps/number-of-un-transport-conventions-and-agreements-per-country.html

На трасі неподалік Мукачева загорівся бензовоз

8 травня 2015 (11:02:06)

      Пожежа на дорозі. На трасі Київ - Чоп неподалік Мукачева гасили бензовоз. На щастя обійшлося без жертв. Чому загорілась автівка наразі з’ясовують. Рятувальники та працівники ДАІ прибули за 4 хвилини після виклику.

       Повідомив про надзвичайну ситуацію водій, який обганяв бензовоз і побачив полум’я.
     Кермувальник бензовоза розповідає: у дзеркалі заднього огляду побачив чорний дим, зупинився, вийшов і побачив позаду кабіни полум’я, яке загасив вогнегасником. Ймовірною причиною вважає поломку турбіни.

    Водій припускає, що деталь китайського виробництва була бракована, оскільки  її замінили буквально перед поїздкою. Справжню причину загоряння з’ясує слідча група.

     Джерело: https://zakarpattya.net.ua/Zmi/139575-Na-trasi-nepodalik-Mukacheva-zahorivsia-benzovoz-VIDEO

 

В Україні хочуть запровадити електронну систему для зважування вантажного транспорту

1 травня 2015 (11:56:13)
           
         Директором департаменту автотранспорту та стратегічного планування автодоріг Міністерства інфраструктури України призначено Романа Хміль. Про це заявив міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський на брифінгу 3.04.2015 р Нагадаємо, Роман Хміль - засновник соціальної ініціативи з благоустрою доріг «Моя дорога». Кореспонденту журналу «Транспорт» вдалося поспілкується з майбутнім директором департаменту і дізнатися, яке його бачення щодо вирішення проблем, що склалися в транспортно-дорожньому комплексі України.

     - Як ідуть справи з законодавчими ініціативами щодо введення плати за проїзд великовантажних автомобілів?

       - Поки введення плати за проїзд вантажівок понад 12 т - питання дискусійне. Однозначним пріоритетом для нас є введення штрафів за перевантаження. Є норми навантаження на автомобільну вісь, але більшість перевізників їздять з перевантаженням 30-40%, деякі - в 3 рази більше везуть, ніж дозволено. Для контролю за навантаженнями на дорогах ми готуємо проект зі Світовим банком, який він буде фінансувати, називається проект «Зважування в русі».

       Рані контролем за перевагою займалася Укртрансінспекція, інспектор зупиняв вантажний транспорт, зважував його. Це була дуже корупційна модель, тому як водієві дешевше було відкупиться. До слова, мінімальний штраф за перевантаження становить 1,7 тис. Грн.

        - Не могли б Ви розповісти докладніше про підготовлюваний проект зі Світовим банком?

       - Ми хочемо впровадити електронну систему для зважування вантажного транспорту.      Зараз вже є системи, які зважують автомобіль в русі. У пілотному режимі такий комплекс вже реалізований на 26 км траси Київ-Житомир. Ми маємо статистику за рік, скільки і з яким перевантаженням проїхало по даному напрямку вантажних авто.

    10.06.2013 р представникам ЗМІ продемонстрували роботу першої в Україні автоматизованої системи вагового контролю. Експериментальну установку для визначення перевантажених автомобілів «Укравтодор» розмістив в с .Капітановка (Київська обл.) На дорозі Київ-Чоп.

         - Скільки таких комплексів потрібно встановити в Україні?

        - Для того щоб накрити основні магістралі країни, таких точок необхідно від 50 до 100 по Україні. По термінах - все залежить про прийняття законопроекту, який дозволить зважувати автомобіль в русі і штрафувати за перевантаження. Це схожий проект на проект ДАІ з контролю і фотофіксації порушення швидкісного режиму. Він існував, але потім його скасували. Зараз готується новий законопроект по фотофіксації.

     - За скільки часу можна побудувати таку електронну систему для зважування вантажного транспорту?

         - Для того щоб побудувати 100 точок, необхідно 3 місяці, ще 3 місяці слід взяти для введення в експлуатаційний режим. Оптимістичний дедлайн - січень 2016, песимістичний - кінець 2016 або, якщо ВР заблокує законопроект, доведеться повернути інспекторів Укртрансінспекції, але відомство перебуває у стані реформування.

      Зараз в Укртрансінспекції проходить реформування. На мою думку, щоб уникнути корупції в цьому секторі необхідно платити інспекторам відомства нормальні зарплати, 20 тис. Грн., Плюс премія і відсоток від зібраних штрафів. Тоді людина буде мотивований покарати порушника, а не гроші брати собі в кишені. Але це буде вибірковий контроль, 100 інспекторів на всю країну.

      - Повертаючись до законопроекту про введення плати за проїзд вантажівок масою 12 т. У Федерації роботодавців транспорту України відзначали, що основний недолік законопроекту - відсутність гарантій, що зібрані з власників большегрузов кошти підуть на ремонт і будівництво доріг. Як Ви думаєте можна вирішити це питання?

     - Проблема в тому, що всі надходження йдуть в загальний фонд бюджету і це незахищена стаття, і вона фінансується за залишковим принципом. Це велика проблема. Ми будемо подавати законопроект про державний дорожньому фонді та територіальному дорожньому фонді на місцях. Надходження від акцизу повинні йти в цей окремий державний дорожній фонд, і тоді ми будемо мати цільове фінансування і зможемо контролювати надходження. І якщо буде введена плат за проїзд вантажного транспорту, вона буде спрямована в цей дорожній фонд, і ці гроші будуть йти на ремонт дороги.

     - Загалом скільки потрібно коштів, щоб відремонтувати українські дороги?

    - Ремонт доріг сильно залежить від фінансування. Доріг державного значення є 50 тис. Км, 97% цих доріг зношені, їх необхідно ремонтувати. Їх можна відремонтувати за 10 років, якщо мати 50 млрд грн. фінансування, або за 5 років, якщо буде 100 млрд грн. фінансування на рік. Це фінансування буде залежати від ситуації в Україні. У поточному році фінансування «Укравтодору» становить 25 млрд грн., З яких левова частка піде на погашення кредитних зобов'язань.

      Джерело: http://transport-journal.com/

Про ліцензування видів господарської діяльності

1 травня 2015 (11:31:54)

       Метою прийнятої нової редакції закону є комплексне вдосконалення порядку ліцензування певних видів господарської діяльності з позиції спрощення для бізнесу та влади адміністрування процедур у сфері ліцензування.

       При цьому варто зазначити, що у статті 7 зазначеного закону одним із видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, визначено перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів річковим, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, а також новий вид діяльності - міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом.

         Відповідно до прикінцевих та перехідних положень закону, доручення Кабінету Міністрів України заінтересовані органи виконавчої влади повинні подати проекти рішень Уряду щодо затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності за видами господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, що включають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії.

             У разі запровадження ліцензування нового виду господарської діяльності або нової частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, ліцензійні умови провадження нового виду господарської діяльності або нової частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, набирають чинності у строк, необхідний для приведення суб’єктом господарювання своєї діяльності у відповідність із вимогами ліцензійних умов, але не менш як через два місяці з дня їх прийняття.

          Нагадуємо, що 28 червня 2015 року набирає чинності Закон України № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності», який було опубліковано в офіційному друкованому виданні Верховної Ради України «Голос України» від 28.03.2015 №56

_______________________

Сторінки: «« « 63 64 65 66 67 68 » »» Читати спочатку