Приклади невідповідностей (порушень) Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів


28 серпня 2017 (22:10:13)

      Суб'єктами дорожнього перевезення небезпечних вантажів доволі часто допускаються грубі порушення Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів.    
      Однією з причин такого стану є формальне ставлення керівників підприємств, установ, організацій та фізичних осіб-підприємців, що здійснюють автомобільні перевезення небезпечних вантажів, до послуг УПОВНОВАЖЕНОГО (КОНСУЛЬТАНТА) з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів.  
      На даний час, компетентними органами, які здійснюють контроль у сфері дорожніх перевезень небезпечних вантажів, є: 
      1) МВС (сервісні центри) - за забезпеченням організації підготовки 
водіїв транспортних засобів та уповноважених з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів, прийманням іспитів та видачею відповідних свідоцтв установленого зразка, відповідністю вимогам державних стандартів, безпеки, охорони праці та екології транспортних засобів, якими перевозяться небезпечні вантажів з видачею відповідних свідоцтв. 
      2) Нацполіція України - за безпекою дорожнього руху під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, додержанням законодавства у зазначеній сфері. 
      3) Укртрансбезпека - за наявністю документів, на підставі яких виконуються вантажні перевезення, у тому числі перевезення небезпечних вантажів.  
      Серед наведених функцій, компетентними органами також здійснюється: МВС - розроблення і затвердження за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері транспорту, нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів; Нацполіцією -  розроблення і видача в установленому порядку погоджень маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів; Укртрансбезпекою - контроль за додержанням ліцензійних умов під час провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом. 

З Днем Незалежності України !

24 серпня 2017 (20:29:24)

      Вітання з Днем незалежності України завжди з легким присмаком суму, адже століттями тривала боротьба за незалежність, суверенність кордонів і право на самоідентичність мови та культури. Тому 24 серпня прийнято згадувати героїв нації, які своїм внеском зробили Україну такою, яка вона є сьогодні. 
      Нехай це свято додасть усім нам наснаги і творчих здобутків в ім’я процвітання нашої незалежної Батьківщини. Від усієї душі зичу вашим родинам міцного здоров’я, щастя і благополуччя!

Свідоцтво ДОПНВ або його "гарний" муляж

24 серпня 2017 (19:45:01)

      Нацполіція Одещини виявила підроблені свідоцтва ДОПНВ( ДОПОГ/ADR). 
      Одним із вагомих факторів, який ускладнює реалізацію управлінської функції держави, є наявність зовнішніх втручань у порядок управління, в тому числі шляхом підміни інформації в документах, які засвідчують юридично значимі факти. Суспільна небезпечність підроблення документів полягає у тому, що така поведінка завдає шкоду нормальній управлінській діяльності, порушує суспільні відносини у сфері документообігу, тим самим заважаючи компетентним органам та їх посадовим особам об’єктивно судити про дійсні права і обов’язки громадян, що, в свою чергу, може потягти прийняття ними незаконних рішень. Особливо небезпечним, з точки зору можливих наслідків, є використання підроблених свідоцтв (ДОПНВ) на право перевезення небезпечних вантажів. На даний час, почастішали випадки коли водії транспортних засобів купують підроблені свідоцтва – ДОПНВ та використовують їх під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, не маючи для цього необхідних знань. 
       Слід відзначити, що спільні зусилля громадського об’єднання ГС "СУСАР" та Головного управління Нацполіції в Одеській області не марні, мають позитивну тенденцію та відповідні результати. 
       Водіям, уповноваженим та роботодавцям необхідно мати на увазі, що свідоцтва ДОПНВ видаються виключно регіональними сервісними центрами МВС, після навчання у центрах спеціального навчання: http://cycap.com.ua/geografiya-navchannya/ та вдалої здачі іспитів. Не існує заочної чи будь-якої іншої форми навчання та отримання свідоцтва без присутності водія у сервісних центрах МВС. 
        Для уникнення проблем з правоохоронними органами та доставленням небезпечного вантажу до його одержувача, керівникам підприємств, установ, організацій, фізичним-особам підприємцям, які наймають водіїв, слід перевіряти справжність свідоцтв ДОПНВ у сервісних центрах МВС.  За необхідності, фахівці громадського об’єднання готові допомогти та самостійно перевірити свідоцтва ДОПНВ не залежно від місць їх видачі (info@cycap.com.ua).
        Законом передбачено кримінальну відповідальність за  підробку документів, їх використання. Зокрема, частина 1 статті 358 Кримінального кодексу України (підроблення посвідчення або іншого документа) передбачає покарання штрафом до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років. Частина 3 цієї статті (використання завідомо підробленого документа) передбачає штраф до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до двох років.


        

Ефективна взаємодія з компетентними органами у сфері контролю на Одещині

10 серпня 2017 (23:00:58)

       Відбулась чергова робоча зустріч керівництва громадського об’єднання СУСАР з представниками Нацполіції та Укртрансбезпеки, на цей раз на Одещині. Проведені спільні консультації з питань забезпечення безпеки дорожніх перевезень небезпечних вантажів. 
       Традиційно надана праткична допомога Нацполіції та Укртрансбезпеці в організації контролю за безпекою дорожнього руху під час перевезення небезпечних вантажів. 
       Результати спільної роботи на Одещині дозволили виявити ряд грубих порушень законодавства у роботі суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, виявлено близько 50 порушень Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, з них на водіїв транспортних засобів, за грубі порушення Правил, складено 15 постанов у справах про адміністративні правопорушення за ст. 132-1 КУпАП. 
       Характерними порушеннями Правил є невірне маркування транспортних засобів, неналежне оформлення транспортних, відсутність необхідних перевізних документів, невідповідність письмових інструкцій тощо. 
       Нажаль, відсутність відведених майданчиків для тимчасового затримання транспортних засобів, даної категорії, унеможливлює реалізацію дієвих заходів адміністративного характеру, а саме затримання транспортних засобів до усунення виявлених недоліків.  
       Слід відзначити злагоджену та конструктивну співпрацю, ініціативність керівництва ГУНП, у тому числі патрульної поліції м. Одеси та Укртрансбезпеки, бажання ефективно впливати на стан безпеки дорожнього руху. 

Громадські обговорення проекту закону України "Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення їх у відповідність із законодавством Європейського Союзу у сфері перевезення небезпечних вантажів"

6 серпня 2017 (10:23:08)

       Проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення їх у відповідність із законодавством Європейського Союзу у сфері перевезення небезпечних вантажів» розроблено Міністерством інфраструктури України на виконання плану заходів з імплементації Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, на 2014-2017 роки, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.09.2014 № 847, та плану імплементації Директиви 2008/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради про внутрішні перевезення небезпечних вантажів, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1159.
        Для забезпечення можливості застосування вимог Директиви 2008/68/ЄС та вимог міжнародних договорів України у сфері перевезення небезпечних вантажів у повному обсязі до національних перевезень небезпечних вантажів необхідно переглянути компетенції органів, які здійснюють державне управління у сфері перевезення небезпечних вантажів, та визначити уповноважені органи для проведення випробовувань зразків тари та інших засобів утримання вантажів, визначення безпечних умов перевезення окремих небезпечних вантажів.
        Метою розроблення проекту акта є внесення змін до законів України «Про перевезення небезпечних вантажів», «Про транспорт» та «Про автомобільний транспорт», якими передбачається переглянути компетенції органів, які здійснюють державне управління у сфері перевезення небезпечних вантажів, насамперед Мінінфраструктури та МВС. Крім цього, наведені функції, обов’язки і відповідальність уповноваженого з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів (консультанта, радника) та інших учасників процесу перевезення небезпечних вантажів, а також вимоги стосовно операцій завантаження/розвантаження, перевантаження, взаємодії з іншими видами транспорту, забезпечення транспортної галузі кваліфікованим персоналом, використання рухомого складу з підвищеним рівнем безпеки до конструкції.
        Розробником проекту акта є Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання Мінінфраструктури.
        Проект акта розміщено на офіційному сайті Міністерства інфраструктури: http://mtu.gov.ua/projects/view.php?P=131
        Зауваження та пропозиції до проекту акта слід надсилати до 04.09.2017 на адресу Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання, 01135, м. Київ, проспект Перемоги, 14; sd@mtu.gov.ua.
        У зв’язку з цим, просимо надсилати свої зауваження та пропозиції до авторів проекту або до ГС "СУСАР" (cycap@i.ua або info@cycap.com.ua) для узагальнення та подальшого інформування розробників. 

SHELL ЗАПЛАТИТЬ ПАКИСТАНУ КОМПЕНСАЦІЮ В $2,4 МЛН ПІСЛЯ ВИБУХУ БЕНЗОВОЗУ

7 липня 2017 (22:48:01)

        Влада Пакистану зобов’язали “дочку” англо-голландської нафтової компанії Royal Dutch Shell виплатити державі 257 мільйонів рупій (2,4 мільйона доларів у вигляді компенсації за заподіяні збитки під час вибуху бензовозу в кінці червня, в результаті чого загинуло більше 200 чоловік, передає агентство Рейтер.
        В кінці червня сталося загоряння бензовозу на сході Пакистану, в провінції Пенджаб. Жертвами стали понад 200 осіб. Місцеві жителі зібралися у опрокинувшегося бензовозу, щоб набрати пальне, яке з нього витекло на трасу. За словами очевидців, деякі люди курили сигарети, що і могло спровокувати спалах. Вогнем виявилися охоплені десятки автомобілів.
        Регулюючий орган з нафти і газу країни (OGRA) визнав Shell Pakistan Ltd (SPL) відповідальної за вибух танкера. Зокрема, причиною інциденту називається “непрофесійне керування автомобілем, яке не відповідає необхідним специфікаціям”.
        “Звіт показує, що вони повністю проігнорували стандарти безпеки транспортних засобів, заявлені підрядчиками”, — наводить агентство слова представника OGRA Імрана Газнави (Imran Ghaznavi).

Число жертв загоряння бензовозу в Пакистані досягло 205 чоловік

5 липня 2017 (23:06:02)

      Число загиблих в результаті спалаху бензовоза на сході Пакистану, що мало місце в кінці червня 2017 року, збільшилось до 205 осіб.
      Як повідомив представник місцевої адміністрації агентству «Франс Прес», число жертв в результаті інциденту з бензовозом зараз становить 205 осіб.
Згідно з інформацією медиків, у понеділок помер ще один потерпілий, у зв'язку з чим число загиблих складає 206 осіб. Однак, зазначає агентство, ця інформація не була підтверджена місцевою владою.
      Трагічний інцидент стався в провінції Пенджаб 25 червня 2017 року. Місцеві жителі зібралися біля бензовозу, який перекинувся, щоб зібрати пальне, яке витекло на трасі. Деякі з тих, хто прийшов палили сигарети, що і могло спровокувати спалах. Вогнем були охоплені десятки автомобілів, включаючи 75 мотоциклів і чотири машини.

_______________________

Сторінки: «« « 1 2 3 4 5 6 68 » »» Читати спочатку