ДОПНВ 2017 і основні зміни в законодавстві, що регулює перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом


18 червня 2017 (23:21:31)

          16 червня 2017 року у м. Вінниця проведено тренінг на тему: "ДОПНВ 2017 і основні зміни в законодавстві, що регулює перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом". 
          На тренінгу були присутні представники регіонального і територіальних сервісних центрів МВС у Винницький області, Головного управління Нацполіції у Вінницькій області, а також викладачі регіональних центрів спеціального навчання суб'єктів дорожнього перевезення небезпечних вантажів.
          Учасниками обговорені питання допуску автотранспорту до перевезення небезпечних вантажів, особливості конструкції транспортних засобів і ряд інших важливих положень.
          Тренінг проводив Олексій Пахно - провідний експерт громадського об'єднання, керівник проекту "Лабораторія ADR", який має значний досвід роботи в сфері безпеки перевезень небезпечних вантажів, автор навчальних посібників з питань перевезення небезпечних вантажів.

Перелік маршрутів міжнародного дорожнього перевезення небезпечних вантажів

7 червня 2017 (21:46:03)

          Наказом МВС та Мінінфраструктури України від 12.04.2017 № 309/139, який зареєстрований в Мінюсті України (№ 596/30464 від 12.05.2017), внесено зміни до Переліку маршрутів міжнародного дорожнього перевезення небезпечних вантажів, рух за якими здійснюється без погодження з уповноваженими підрозділами Національної поліції України. 
         Зміни внесені з метою зниження регуляторного тиску на суб'єктів господарської діяльності. Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. 
         Відповідно до наказу, надається перелік маршрутів: 

         1. МПП "Чоп" / МПП "Ужгород" - Мукачеве - Стрий - Львів - Рівне - Житомир - Київ - Полтава - Харків - Дебальцеве - МПП "Довжанський".
         2. МПП "Виступовичі" - Житомир - Вінниця - МПП "Могилів-Подільський".
         3. МПП "Гоптівка" - Харків - Дніпро - Запоріжжя - Мелітополь - Джанкой - Сімферополь - МПП "Керч".
         4. МПП "Шегині" / МПП "Рава-Руська" / МПП "Краківець" - Львів - Тернопіль - Хмельницький - Вінниця - Умань - Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя - Донецьк - Маріуполь - ПП "Маріупольський морський торговельний порт".
         5. МПП "Рені" - МПП "Одеса" - Умань - Київ - Кіпті - Глухів - МПП "Бачівськ".
         6. МТП "Чорноморськ" (Іллічівськ) - Одеса - Миколаїв - Кривий Ріг - Дніпро - Донецьк - Довжанський - МПП "Ізварине".
         7. МПП "Ягодин" - Ковель - Сарни - Київ.
         8. МПП "Сеньківка" / МПП "Грем'яч" - Чернігів.
         9. МПП "Нові Яриловичі" - Чернігів - Кіпті - Київ - Одеса - МПП "Ізмаїл".
         10. МПП "Доманове" - Ковель - Луцьк - Дубно - Тернопіль - Івано-Франківськ - Чернівці - МПП "Порубне".
         11. МПП "Кучурган" - Одеса - Миколаїв - Херсон - Мелітополь - Маріуполь - МПП "Новоазовськ".
         12. МПП "Городище" - Рівне - Старокостянтинів - Хмельницький - Чернівці - МПП "Мамалига".
         13. МПП "Дякове" - Мукачеве - Стрий - Тернопіль - Хмельницький - Житомир.
         14. МПП "Платонове" - Кропивницький - Кременчук - Полтава - Суми - МПП "Юнаківка".
         
          

Що таке небезпечний вантаж ?

20 травня 2017 (00:05:17)

          В Україні дорожнє перевезення небезпечних вантажів регламентується законодавчими та нормативно-правовими документами. 
         Небезпечним вантажем є, відповідно до: 
         Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) - речовини і вироби, які не допускаються до міжнародного дорожнього перевезення відповідно до положень додатків A і B або допускаються до перевезення з дотриманням певних умов. 
         Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» - речовини,  матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок  притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів,  пристроїв, споруд  та інших об'єктів, заподіяти матеріальні  збитки  та  шкоду  довкіллю, а також призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин і які за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких  надана Верховною Радою України, або за  результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин.
         ДСТУ 4500-1:2008 «Вантажі небезпечні. Терміни та визначення понять» - речовина (суміш речовин, розчин), матеріал, виріб або відходи виробництва чи іншої діяльності, що відповідають класифікаційним показникам, критеріям або ознакам та внаслідок притаманних їм властивостей і за наявності певних чинників можуть стати причиною ушкодження довкілля, завдати матеріальних збитків, призвести до загибелі, травмування, отруєння, захворювання людей і тварин. 
         Існує спеціальний реєстр небезпечних речовин ООН. Це єдиний міжнародний класифікатор нараховує кілька тисяч найменувань. Кожна небезпечна речовина, внесена до цього списку має чотиризначний номер, який називається ідентифікаційним номером небезпечних речовин ООН. За цим номером можна дізнатися точну назву небезпечної речовини, яка перевозиться. Список поділений на кілька класів, для кожного класу існують свої правила перевезення небезпечних вантажів.
         Згідно класифікації ДОПНВ (ADR) всі небезпечні вантажі діляться на 13 класів: Клас 1 - Вибухові речовини і вироби; Клас 2 – Гази; Клас 3 - Легкозаймисті рідини; Клас 4.1 - Легкозаймисті тверді речовини, самореактивні речовини, речовини, які полімеризуються і тверді десенсибілізовані вибухові речовини; Клас 4.2 - Речовини, здатні до самозаймання; Клас 4.3 - Речовини, що виділяють легкозаймисті гази при зіткненні з водою; Клас 5.1 - Речовини, що окислюють; Клас 5.2 Органічні пероксиди; Клас 6.1 - Токсичні речовини; Клас 6.2 - Інфекційні речовини; Клас 7 - Радіоактивні матеріали; Клас 8 - Корозійні речовини; Клас 9 - Інші небезпечні речовини та вироби. 
        Для кожного номера ООН визначені свої вимоги до пакування небезпечних вантажів. Вантаж може перевозитися тільки при дотриманні цих вимог.
        Під час перевезення небезпечних вантажів усі транспортні засоби повинні бути обов'язково позначені відповідно ДОПНВ. Для цих цілей використовуються відповідні таблички оранжевого кольору, знаки небезпеки та попереджувальні знаки. 

Перевезення небезпечного вантажу стає дійсно небезпечним

19 травня 2017 (21:33:30)

         Фахівцями громадського об’єднання на аресу Уряду направлено листа з проханням невідкладного застосування положень ДОПНВ до внутрішніх перевезень небезпечних вантажів, як це передбачено положеннями Директиви 2008/68/ЄС. 
         Причинами написання листа є скасування ДСТУ UN/ECE R 105-00-2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження транспортних засобів, призначених для перевезення небезпечних вантажів, стосовно конструктивних особливостей» (наказ Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.11.2016 № 392). 
         Згаданий державний стандарт визначав вимоги до конструкції транспортних засобів, які призначенні для перевезення небезпечних вантажів та застосовувався, згідно пункту 6.1 Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених наказом МВС України № 822-2004. Сьогодні фактично відсутні вимоги до конструкції транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі.     
         Надіслана на адресу громадської Спілки відповідь Мінінфраструктури свідчить про відсутність належної взаємодії між Міністерством інфраструктури та Міністерством внутрішніх справ України у визначенні фундаментальних принципів та пріоритетних напрямів державної політики у сфері перевезення небезпечних вантажів.   

Практичний тренінг з працівниками сервісного центру

19 травня 2017 (20:03:50)

       17 травня 2017 року працівниками Регіонального та територіальних сервісних центрів МВС у Вінницькій області, по напрямку ДОПНВ, обговорили особливості допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. Проведений захід корисний, націлений на підвищення рівня спеціальних знань представників компетентного органу і безпеки перевезень небезпечних вантажів в цілому. 
       Проведення подібних практичних тренінгів лише наблизить суб’єктів господарювання та персонал сервісних центрів МВС до європейських стандартів у даній сфері. 
       Втім, неможливо покращувати чи удосконалювати певну діяльність, у правовій площі, якщо відповідні нормативно-правові акти потребують невідкладних змін та в окремих випадках є суперечливими.

Учасники дорожнього перевезення небезпечних вантажів, суб’єкти контролю ДОПНВ

15 травня 2017 (00:19:22)


У Башкирії бензовоз перекинувся в кювет

14 травня 2017 (23:23:48)

        У Біжбулякском районі напередодні, 13 травня, бензовоз з'їхав з дороги і скотився в кювет. Водій автоцистерни, за попередньою інформацією, не впорався з керуванням.
        Водій в ДТП серйозно не постраждав, госпіталізація йому не знадобилася.
В результаті аварії цілісність цистерни не була порушена, тому розливу палива не відбулося. Всього всередині автоцистерни знаходилося 30 тон палива, воно повинно бути доставлено на одне із сільськогосподарських підприємств республіки. 
        Проте, для під страховки на місце події виїхали співробітники пожежної служби та правоохоронних органів.   
       

_______________________

Сторінки: «« « 1 2 3 4 5 6 66 » »» Читати спочатку