Поблизу Олександрії горить автоцистерна з паливо-мастильними матеріалами


21 січня 2021 (20:08:08)

Горить автоцистерна з паливо-мастильними матеріалами. Рух перекрито.

На місці працює чотири одиниці спецтехніки ДСНС та 20 чоловік особового складу рятувальників.

На Донбасі перекинулася автоцистерна з паливом

10 грудня 2020 (16:03:23)

Обсяг цистерни вантажівки становить 36 тонн. Через пошкодження її цілісності стався розлив палива.

 
У Краматорську Донецької області сьогодні, 9 грудня, на дорозі перекинулася вантажівка-цистерна з дизельним паливом, рятувальники ДСНС ліквідують розлив. Про це повідомляє прес-служба ДСНС Донецької області.
 
"9 грудня о 10:30 на телефон Служби порятунку надійшло повідомлення про те, що в Краматорську на вулиці Магістральна перекинувся вантажний автомобіль, який транспортував дизельне паливо. Обсяг цистерни становить 36 тонн. У зв'язку з пошкодженням цілісності ємності відбувається розлив палива", - йдеться в повідомленні.
 
Рятувальники 12-го Державного пожежно-рятувального загону ДСНС ліквідують наслідки ДТП. Рух по автодорозі перекрито. Загиблих і постраждалих немає, житлових будинків поруч з розливом палива немає.

Професійна підготовка водіїв для роботи за кордоном

24 серпня 2020 (21:59:03)

           В Україні відсутні нормативно-правові акти, які регулюють процедуру підтвердження початкової кваліфікації або підготовки, перепідготовки водіїв транспортних засобів для надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів, згідно з Директивою 2003/59/ЄС.  
          Системи навчання водіїв відповідним знанням та навичкам для безпечного здійснення перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом нажаль не запроваджено. До таких навичок відносяться питання щодо раціонального керування, засновані на положеннях про безпеку, вміння правильно розміщувати та кріпити вантажі на транспортному засобі, знання правил заповнення відповідних документів, надання першої домедичної допомоги та інші специфічні знання та навички, які потрібні для безпечного перевезення.  
          Українським водіям, які вирішили працевлаштуватись за кордоном, необхідно пройти комплексну професійну підготовку для того щоб задовільнити вимоги іноземних роботодавців. 
          На ринку таких послуг існують компанії, які проводять підвищення кваліфікації водіїв за власною програмою. 
          Втім, необхідно мати на увазі, що підвищення кваліфікації, а для багатьох навчання з «нуля» краще організовувати за участю досвідчених інструкторів та на сучасних вантажних транспортних засобах. 
          Фахівці громадського об’єднання рекомендують партнера спілки, польсько-українську компанію ТОВ  "БЕСТ ДРАЙВЄР КИЇВ", м. Київ, вул.Ушинського,40 офіс № 305.

Базовий навчально-методичний центр ДОПНВ

24 серпня 2020 (20:39:55)
         Відповідно до вимог пункту 1.3 глави І «Положення про порядок спеціального навчання водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, та про уповноважених з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів автомобільними дорогами», затвердженого наказом МВС України від 21 березня 2008 року № 130 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2008 року за № 309/15000), Головним сервісним центром МВС визначено базовим навчально-методичним центром громадську спілку «Спілка учасників спеціального автодорожнього руху» (лист ГСЦ МВС від 06 березня 2020 року № 31/6380).
         Інформуємо, що згідно своїх повноважень, Головний сервісний центр МВС організовує проведення спеціальної підготовки та підвищення кваліфікації викладачів центрів  спеціального навчання з видачею відповідних сертифікатів. 
         Таким чином, зацікавленим юридичним та фізичним особам, слід звертатись до Головного сервісного центру МВС (м. Київ, вул. Лук’янівська, 62) з питань, що стосується проведення спеціальної підготовки та підвищення кваліфікації  викладачів центрів. Розгляд листів здійснюється профільним структурним підрозділом ГСЦ МВС - відділом організації допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів та підвищення кваліфікації водіїв (044)374-10-35.
         
         Довідкова інформація стосовно підвищення кваліфікації викладачів центрів спеціального навчання надається працівниками офісу громадського об’єднання за телефоном:

+38 (067) 430 42 55
adr.cycap@gmail.com
info@cycap.com.ua

 
       

Зберігання небезпечних вантажів перевіряємо, відправлення та їх перевезення ні ...

18 серпня 2020 (00:44:23)

      Відсутність системного підходу в роботі органів центральної виконавчої влади, застосування локальних заходів контролю, не може призвести до ефективних результатів. 
      Нещодавно Президент України звернувся до Прем’єр-міністра Дениса Шмигаля щодо необхідності проведення перевірки поводження в Україні з небезпечними матеріалами та вжиття заходів для запобігання надзвичайним ситуаціям.
      Відповідне доручення Шмигаль дав міністру інфраструктури Владиславу Криклію, главі ДСНС Миколі Чечоткіну, в.о. голови Держслужби України з питань праці Віталію Сажиєнко, главі Нацполіції Ігорю Клименку і главам обласних і Київської міськдержадміністрацій.
      Нещодавно, Прем'єр заявив, що "перші результати перевірки зберігання селітри в Україні показують відповідність стандартам, остаточні результати будуть 15 вересня".
      Зберігання небезпечних матеріалів це лише складова усього ланцюга логістики небезпечних матеріалів. Морські порти та під’їзні залізничні колії безперечно являються місцем значної концентрації агрохімікатів. 
      Але до кінцевого споживача, агрохімікати потрапляють, як правило, через автомобільні перевезення. Сьогодні, існуючий контроль за дотриманням законності у сфері дорожнього перевезення небезпечних вантажів потребує суттєвого покращення. 
      В Україні внутрішні перевезення агрохімікатів здійснюються за звичайними правилами. Перевізники такого вантажу ігнорують встановлені правила, нажаль поліція не реалізує свої повноваження, лише вибірково зупиняє та не завжди перевіряє дотримання водіями, а також посадовими особами Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів.  
      Вищезгадані заходи, які ініційовано керівництвом держави, не охоплюють питань, що стосуються відправлення та перевезення небезпечних вантажів, а тому не матимуть гарантованого результату - безпеки життєдіяльності для суспільства. 
      Світове суспільство має багато прикладів жахливих наслідків дорожньо-транспортних пригод за участю транспортних засобів, що здійснювали дорожнє перевезення небезпечних вантажів.  
      Втім, українська система державного контролю та нагляду не модернізована, без стратегічного підходу, має локальний і як правило популіський характер.  

Попит транспортних компаній Європейського співтовариства на українських водіїв - далекобійників зростає

17 серпня 2020 (22:46:18)

      Нові правила ЄС у сфері автомобільного транспорту спрямовані на те, щоб покласти край спотворенню конкуренції в цьому секторі, забезпечуючи кращі умови праці для водіїв. 
      Компанії зобов’язують організувати графік таким чином, щоб дальнобійники могли регулярно повертатися додому – кожні 3-4 тижні. Обов’язковий щотижневий відпочинок більше не може бути у форматі відпочинку в кабіні своєї вантажівки – якщо водій на цей час не повертається додому, компанія має забезпечити йому проживання.
      За новими правилами, далекобійників зараховуватимуть до відряджених працівників. Таким чином водіям, які здійснюють перевезення у багатших країнах, треба буде платити більшу зарплатню.
      Вимога про відрядження не буде застосовуватися, якщо далекобійники їдуть транзитом або здійснюють двосторонні вантажні перевезення (між країною реєстрації компанії та іншою) – але з обмеженням на кількість операцій.
      Аби протидіяти махінаціями, у вантажівках стануть обов’язковими тахографи, які реєструють перетини кордонів між країнами ЄС. Під дію правила потраплять і невеликі транспортні засоби від 2,5 тон. 
      Слід очікувати, що попит на українських водіїв - далекобійників зросте, так як необхідно буде європейським компаніям забезпечити безперебійну роботу транспортного сектору. 
      Нові правила щодо відряджень і повернення вантажівок на бази почнуть застосовуватися через 18 місяців після набрання чинності новим законодавством, а щодо годин відпочинку та повернення додому – через 20 днів після публікації.
      Українським водіям, які планують працевлаштуватись за кордоном та гарантовано мати  роботу необхідно готуватись, зокрема пройти курси підвищення кваліфікації в Україні з професійними інструкторами європейських компаній.

Проєкти законів 1193 та 1193-1 відправлено на доопрацювання !

22 лютого 2020 (22:56:17)

          Комітет Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури на своєму засіданні 19 лютого 2020 року (протокол № 13) розглянув проєкти законів України «Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення їх у відповідність із законодавством Європейського Союзу у сфері перевезення небезпечних вантажів» (реєстр. № 1193 (доопрацьований) від 06.09.2019 р.), поданий народними депутатами України Величковичем М.Р., Климпуш-Цинцадзе І.О. та іншими,  та «Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення їх у відповідність із законодавством Європейського Союзу у сфері перевезення небезпечних вантажів» (реєстр. № 1193-1 від 20.09.2019 р.), поданий народними депутатами України Кісєлем Ю.Г., Корявченковим Ю.В. та іншими.

         Обома законопроєктами пропонуються відповідні зміни до законів України «Про перевезення небезпечних вантажів», «Про транспорт» та «Про автомобільний транспорт», а за реєстр. № 1193-1 додатково й до Кодексу України про адміністративні правопорушення. 
Відповідно до цих законопроєктів, серед іншого, пропонується у Законі України «Про перевезення небезпечних вантажів»:
          1) доповнити у статті 1 визначеннями нових термінів (таких як «вантажі підвищеної небезпеки», «інші учасники перевезення небезпечних вантажів», «уповноважений (консультант, радник) з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів», а за реєстр. № 1193-1 ще й «вантажні операції», «транспортний засіб», «діяльність пов’язана з перевезення небезпечних вантажів») та внести зміни до окремих наявних у Законі визначень термінів («небезпечний вантаж», «суб’єкт перевезення небезпечних вантажів», «перевезення небезпечних вантажів», «перевізник небезпечного вантажу» та інших);
          2) уточнити та доповнити права та обов’язки відправника, перевізника та одержувача у сфері перевезення небезпечних вантажів (статті 7-9), а також доповнити окремими статтями 91 та 92 стосовно прав та обов’язків у вказаній сфері інших учасників перевезення небезпечних вантажів та уповноваженого (консультанта, радника) з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів;
          3) переглянути повноваження та компетенції спеціально уповноважених органів у сфері перевезення небезпечних вантажів – Мінінфраструктури (як компетентного органу у цій сфері), МВС, Національної поліції, Укртрансбезпеки та інших центральних органів виконавчої влади (статті 14, 141 та 16);
          4) уточнити вимоги до транспортних засобів, якими перевозяться небезпечні вантажі (стаття 19), тощо.
          Крім того, законопроєктом за реєстр. № 1193-1 у статтях 16-2 та 16-3 Закону України «Про транспорт» уточняється (доповнюється) компетенція Укртрансбезпеки у сфері перевезення небезпечних вантажів автомобільним і залізничним транспортом та Морської адміністрації – морським та річковим транспортом. Також пропонується Кодекс України про адміністративні правопорушення доповнити новими статтями щодо порушень законодавства у сфері перевезення небезпечних вантажів залізничним, морським та річковим транспортом (стаття 132-2) та щодо невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті (стаття 188-52), з покладанням відповідних повноважень зі складання протоколів про адміністративні правопорушення на посадових осіб Укртрансбезпеки і Морської адміністрації (зміни до пункту 1 частини першої статті 255).
         Важливою відмінністю між законопроєктами є запропоновані зміни до статей 14, 14-1 та 16 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів», статей 16-2 та 16-3 Закону України «Про транспорт» у частині повноважень і компетенції міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у сфері перевезення небезпечних вантажів.
Слід зазначити, що законопроєктом реєстр. № 1193 пропонується передати Мінінфраструктури тільки окремі функції МВС стосовно дорожнього перевезення небезпечних вантажів, тоді як законопроєктом № 1193-1 пропонується розширити повноваження Мінінфраструктури – до наявних повноважень у цій сфері на залізничному, авіаційному, морському та річковому транспорті передати повноваження стосовно дорожнього перевезення небезпечних вантажів, зокрема ті, що на сьогодні закріплені за МВС, водночас без визначення окремих повноважень (в т.ч. не закріплюючи їх за іншими державними органами), зокрема щодо приймання іспитів у водіїв транспортних засобів і уповноважених (консультантів, радників) з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів і видачі відповідних свідоцтв, видачі свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. Разом з цим, відсутнє обґрунтування щодо такого перерозподілу повноважень та можливості реалізації цих повноважень у запропонованій редакції відповідними центральними органами виконавчої влади, що в свою чергу може стати перепоною в отриманні фізичними та юридичними особами своєчасних та якісних послуг, призвести до ускладнення ведення господарської діяльності у цій сфері та економічних втрат як суб’єктів господарювання, так і держави.
         Крім того, відповідно до положень статті 35 Закону України «Про дорожній рух» періодичність проходження обов’язкового технічного контролю транспортними засобами, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації становить двічі на рік. При цьому положеннями підрозділу 9.1.2.3 ДОПНВ передбачено, що транспортні засоби для перевезення небезпечних вантажів повинні піддаватись огляду щорічно – тобто один раз на рік. Однак ця норма українського законодавства, що суперечить положенням законодавства Європейського Союзу, не виправлена законопроєктами.
         У зв’язку з вищевикладеним та з урахуванням наданих зауважень і пропозицій, у законопроєктах доцільно:
         1) забезпечити баланс та оптимальний розподіл повноважень і компетенції центральних органів виконавчої влади у сфері перевезення небезпечних вантажів (насамперед стосовно дорожнього перевезення небезпечних вантажів), зокрема Мінінфраструктури та МВС, який би сприяв протидії зловживанню при запропонованому поєднанні повноважень регуляторного, дозвільного та контрольного характеру;
         2) передбачити норми, які сприятимуть забезпеченню належної реалізації центральними органами виконавчої влади визначених повноважень і компетенцій у сфері перевезення небезпечних вантажів, зокрема дозвільних, з надання адміністративних послуг, в тому числі з урахуванням підготовленості та спроможності державних органів надавати ці послуги, а також зручності для фізичних та юридичних осіб;
         3) врегулювати питання стосовно визначення діяльності у цій сфері, яка підлягає ліцензуванню (з огляду на п. 24 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»), що потребує уточнення визначення терміну «перевезення небезпечних вантажів», згідно з яким передбачене широке коло суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з перевезенням небезпечних вантажів, однак які безпосередньо не здійснюють переміщення таких вантажів транспортними засобами;
          4) уточнити (доповнити) визначення окремих термінів, зокрема щодо таких як «вантажі підвищеної небезпеки», «інші учасники перевезення небезпечних вантажів»;
          5) гармонізувати вимоги національного законодавства щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю транспортними засобами, що перевозять небезпечні вантажі, з вимогами міжнародних договорів України у сфері перевезення небезпечних вантажів.
           Ураховуючи викладене та результати обговорення на засіданні, Комітет з питань транспорту та інфраструктури ухвалив рішення рекомендувати Верховній Раді України:
           1. Проєкт Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення їх у відповідність із законодавством Європейського Союзу у сфері перевезення небезпечних вантажів» (реєстр. № 1193 (доопрацьований) від 06.09.2019 р.) повернути суб’єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання;
           2. Проєкт Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення їх у відповідність із законодавством Європейського Союзу у сфері перевезення небезпечних вантажів» (реєстр. № 1193-1 від 20.09.2019 р.) направити до головного комітету для підготовки на повторне перше читання.

_______________________

Сторінки: 1 2 3 69 » »» Читати спочатку